Gdański projekt wśród najlepszych kampanii społecznych 2016

3 lipca w warszawskim Teatrze Kamienica odbyła się uroczysta gala konkursu Kampania Społeczna Roku 2016. Wśród wyróżnionych kampanii znalazł się projekt Balticarium, którego autorką jest gdańszczanka Natalia Uryniuk.
O autorze
1 min czytania 2017-07-11

„Celem konkursu Kampania Społeczna Roku jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym, którego przejawem są kampanie społeczne, czyli działania komunikacyjne na rzecz wspólnego dobra, wykorzystujące działania reklamowe i public relations.”

Balticarium.com – to pierwsza na świecie wielojęzyczna platforma edukacyjna umożliwiająca poznawanie zwierząt Morza Bałtyckiego. Balticarium otrzymało patronat honorowy Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz patronat honorowy Rzecznika Praw Dziecka. Projekt łączy sztukę, ekologię i naukę, a koncentruje się na środowisku Morza Bałtyckiego i gatunkach zwierząt w nim żyjących. Na stronie www.balticarium.com można zobaczyć ilustracje i animacje zwierząt, przeczytać ciekawostki na ich temat, zobaczyć filmy z podwodnego świata, poczytać lub posłuchać wierszy i najważniejsze – sprawdzić wiedzę lub ją pogłębić grając w edukacyjne gry, cieszące oko kolorową szatą graficzną.

Balticarium otrzymało wyróżnienie w kategorii „Akcje zaangażowane społecznie”. Do konkursu zgłoszono ponad 70 kampanii społecznych. Projekt o zwierzętach Bałtyku był jednym z najmłodszych – działa od niespełna roku. Jury tak uargumentowało swój werdykt:

„Za piękną kreację, potencjał szerzenia idei zagranicą oraz pokazanie, że nawet pojedyncza osoba jest w stanie zrealizować i rozwijać inicjatywę społeczną wykorzystując do tego swój talent.”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt dzięki społecznej pracy Natalii Uryniuk rozwija się dynamicznie i w przeciągu ostatnich miesięcy został zaprezentowany na wystawach w EMGdotART Gallery w Kantonie w Chinach, na Placu Sofijskim w Kijowie na Ukrainie i w licznych miejscach w Polsce. Teraz pojawił się w Warszawie w Galerii Kordegarda. Wystawa swoje otwarcie miała 4 lipca i potrwa do 16 lipca. Kolejne wystawy odbędą się we wrześniu w Wilnie i Kijowie zorganizowane przez Instytuty Polskie

Balticarium powstało dzięki stypendium „Młoda Polska” dla wybitnych młodych artystów w Polsce, które Natalia Uryniuk otrzymała w 2016 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się