„Gdybyś mógł dać dzieciom w swoim życiu cokolwiek, co byś im dał?” – pyta marka Barbie w kampanii „Give Limitless Possibilities”

„Gdybyś mógł dać dzieciom w swoim życiu cokolwiek, co byś im dał?” – pyta marka Barbie w kampanii „Give Limitless Possibilities”
Marka Barbie zaprezentowała kampanię zatytułowaną „Give Limitless Possibilitie”, w której pokazuje, jak ważne jest dawanie nieograniczonych możliwości młodym dziewczynkom. To kolejna akcja, która powstała w ramach obchodów 65. rocznicy marki.
O autorze
2 min czytania 2024-09-02

Marka Barbie w kampanii zadaje jedno ważne pytanie: „Gdybyś mógł dać dzieciom w swoim życiu cokolwiek, co byś im dał?”. W ten sposób chce uświadomić zarówno rodzicom, jak i pozostałym członkom rodziny, że najważniejsze, co można dać dzieciom to ciekawość, wyobraźnia, pewność siebie, życzliwość, przyjaźń, śmiech oraz przede wszystkim wiara we własny potencjał.

– Barbie zawsze była czymś więcej niż tylko lalką. Reprezentuje nieskończone możliwości, dar, który niezliczeni rodzice i dorośli chcą dać dzieciom w swoim życiu. Nasza nowa kampania marki, „Give Limitless Possibilities”, jest szczerym świadectwem marzeń, jakie mamy dla naszych bliskich. Poprzez ten film chcemy podkreślić moc rozpalania wyobraźni, empatii, pewności siebie i samoekspresji w następnym pokoleniu, kontynuując misję Barbie, aby inspirować nieograniczony potencjał młodych dziewcząt – powiedziała Krista Berger, starsza wiceprezes Barbie i globalna szefowa lalek w Mattel.

Barbie i sporty kobiece

Marki Barbie skupia się także na promowaniu kobiecych wzorców do naśladowania. W ramach kampanii nawiązała współpracę z Sue Bird, koszykarką, która została tzw. Barbie Role Model. Premiera akcji miała w związku z tym miejsce podczas meczu WNBA.

Marka zwraca uwagę na to, jak kobiece sporty zyskują na znaczeniu. Barbie zamierza to wykorzystać i pomóc wzmocnić znaczenie inspirujących sportowców, a także zachęcić dziewczęta do zaangażowania się w podejmowanie aktywności fizycznej. Barbie nigdy nie bała się zamienić swoich obcasów na trampki i zdaje sobie sprawę, że dziewczęta, które są zaangażowane w sporty zespołowe, mają większe szanse na osiągnięcie wyższego poziomu pewności siebie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Tego lata sporty kobiece zyskały platformę, jakiej nigdy wcześniej nie było w różnych kulturach, a marka Barbie była obecna na każdym kroku, trzymając megafon, aby zwrócić uwagę na nieograniczone możliwości dziewcząt i kobiet w sporcie i nie tylko. Jestem zaszczycona, że ​​mogę ponownie współpracować z Barbie, aby pomóc w ich najnowszej kampanii – powiedziała Sue Bird, legenda WNBA i współzałożycielka A Touch More.

Kampania powstała we współpracy z 72andSunny.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę

Firma Mattel, właściciel marki Barbie, uhonorowała dziewięć sportsmenek z całego świata tytułem Barbie Role Model i unikatowymi lalkami wzorowanymi na ich wizerunku. Wśród wyróżnionych kobiet znalazła się czołowa polska sprinterka – Ewa Swoboda.

PS2 Pierwsza niewidoma lalka od Barbie®

Firma Mattel wprowadziła na rynek pierwszą w historii niewidomą Barbie. Lalka została stworzona we współpracy z American Foundation for the Blind, aby zapewnić, że reprezentuje społeczność osób niewidzących lub niedowidzących.