fot. pexels.com
Ranking uwzględnia zarówno sieci kawiarni, jak i niewielkie lokale serwujące małą czarną i inne odmiany tego aromatycznego napoju. W zestawieniu znajdują się również cukiernie. Jak wynika z badania Café Monitor 2016 ARC Rynek i Opinia, ponad połowa kawoszy wybierając kawiarnie kieruje się również ofertą deserów, jakie posiadają dane miejsca. Według danych z połowy zeszłego roku, najpopularniejszymi sieciami kawiarni były: Starbucks, Costa Coffee, Coffeeheaven, Tchibo oraz McCafé.
Zobacz również
Jak wygląda popularność kawiarni i cukierni na Facebooku w Polsce? Do marek i lokali oferujących kawę, zrzeszających wokół siebie najliczniejszą społeczność należą: Stop Cafe, Costa Coffee, Starbucks, So Coffee, Galicjanka – lokal firmowy cukierni Stryszów, Cupcake Corner Bakery, Pijalnie Czekolady Wedel, Miau Cafe, Cafe La Ruina i Raj oraz kawiarnia Leniviec.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ranking uwzględnia profile skatalogowane na naszej stronie internetowej w zakładce rankingi. Jeśli Waszym zdaniem w zestawieniu brakuje jakiegoś profilu lub któryś z nich powinien znaleźć się w innej kategorii, piszcie do nas śmiało na adres email [email protected]. Strony i profile można również dodawać samodzielnie – we wcześniej wspomnianej zakładce rankingi.
Więcej na: www.napoleoncat.pl