TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Gdzie zaczyna się szaleństwo?

To, co w jednych budzi strach i wydaje się skrajnie niebezpieczne, dla innych – dzięki doświadczeniu i umiejętnościom – może być inspirującym wyzwaniem. Pokonywanie swoich słabości i przeciwności losu napędza ich do działania i pozwala na nowo wyznaczać granice tego, co możliwe.
O autorze
1 min czytania 2016-11-02

Świętując 50-lecie swego istnienia, marka The North Face prezentuje sylwetki ludzi, których wyczyny motywują innych do odkrywania otaczającego świata.

Wspinacze Conrad Anker, Emily Harrington, Alex Honnold i Renan Ozturk, snowboardzista Xavier De Le Rue, czy narciarka Angel Collinson to tylko kilka z wielu wybitnych postaci ze świata sportów górskich i outdoorowych, które przez 50 lat związane były z marką The North Face.

Wszyscy oni są bohaterami kampanii „Question Madness”, składającej się z serii filmów, w których zaprezentowano indywidualne motywacje stojące za ich ciągłą gotowością do rozwoju i podejmowania kolejnych wyzwań. W produkcjach wykorzystano zapierające dech w piersiach ujęcia nakręcone w czasie wypraw w najodleglejsze zakątki świata./

„Kampania ta rusza w takim momencie historii naszej marki, w którym eksploracja – rozumiana bardzo szeroko – ma większe znaczenie niż kiedykolwiek. Jako społeczeństwo definiujemy na nowo tradycyjne instytucje i systemy wartości. To, co jeszcze niedawno było uznawane za nieosiągalne, dziś jest czymś normalnym. Oddajemy hołd tym, którzy mają odwagę iść swoją drogą i wyznaczać swoje własne kryteria sukcesu.” – tłumaczy Todd Spaletto, prezes The North Face.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współtwórcą filmów „Question Madness” jest Stacy Peralta, legenda skateboardingu, surfer i filmowiec. Jak tłumaczy – „Prawdziwi pasjonaci sportu codziennie przekraczają cienką linię, która oddziela postęp od szaleństwa. Miałem okazję spędzić dużo czasu z bohaterami tych filmów i moim zdaniem są oni często źle odbierani.

Dla wielu z nas to, co robią, jest szaleństwem. Jednak oni za każdym razem, gdy do czegoś dążą, działają na najwyższych obrotach. Osiągając w takiej sytuacji cel czujesz się niesamowicie wyzwolony. Gdy wszystko inne przestaje mieć znaczenie i zostajesz tylko ty i ten moment – to najwspanialsze uczucie na ziemi.”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Question Madness, to nie tylko znani sportowcy. The North Face zaprasza wszystkich do dzielenia się swoimi historiami związanymi z przełamywaniem własnych granic, poprzez użycie hasła #QuestionMadness w mediach społecznościowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poniżej seria filmów Question Madness:

Główny film

Alex Honnold

Renan Ozturk

Conrad Anker

Angel Collinson