Współpraca obejmie działania marketingu 360°, w tym: przygotowanie strategii marki Gellwe, strategię komunikacji, identyfikację wizualną oraz kampanię ATL/BTL/Digital i Social Media.
Celem działań agencji jest stworzenie nowych ram do funkcjonowania marki na rodzimym rynku i dostosowania jej kodu komunikacyjnego do nowego odbiorcy. To kolejna marka z grupy Food Care, która postanowiła oddać pełną obsługę marketingową w ręce H2O Creative.
Zobacz również
– Cieszy nas, że taka marka jak Gellwe powierzyła nam tak istotny projekt do realizacji. To także kolejne działania z kategorii brand building, które koordynuje agencja. Jesteśmy partnerami dla naszych klientów i podchodzimy do każdego tematu holistycznie, oferując im nie tylko bieżącą obsługę marketingową, ale także rozwiązania głębszych problemów wizerunkowych, czy wzmacniających ich pozycję na rynku. Dzięki temu możemy pochwalić się unikatowym doświadczeniem, które jest poszukiwane w branży i wyróżnia nas na tle konkurencji – podkreśla Marcin Maj, Business Development Director & Partner w H2O Creative.
– Gellwe to marka o ogromnym potencjale, za którą stoi kilkadziesiąt lat tradycji i zaufanie konsumentów. Widzimy jednak ogromną potrzebę przemiany, by w pełni odpowiedzieć na oczekiwania zmieniającego się rynku. Szczegółowa analiza i trafne zmapowanie nowych wyróżników marki przez H2O Creative przekonało nas, że oddajemy ją w doświadczone ręce. Wierzymy, że wspólnie uda nam się na nowo zbudować atrakcyjność marki i wzmocnić jej pozycję – podkreśla Dorota Kawalec dyrektor marki GELLWE.
Gellwe to polska marka, mająca w swoim portfolio desery, ciasta w proszku, dodatki do pieczenia, herbatki granulowane i inne dodatki kuchenne.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing