Wydawcy – wszystkie urządzenia
Wydawcy – komputery osobiste i laptopy
Zobacz również
Wydawcy – urządzenia mobilne
Domeny – wszystkie urządzenia
Domeny – komputery osobiste i laptopy
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Domeny – urządzenia mobilne
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aplikacje
Przypominamy, że w badaniu Gemius/PBI od stycznia 2019 (co obejmuje również dane za grudzień 2018) wprowadzono następujące zmiany:
– Próg prezentowania wyników dla węzłów nieaudytowanych (zarówno dla aplikacji jak i stron www) został podniesiony z 300 do 1000 panelistów. Zmiana wpływa na widoczność wyników węzłów nieaudytowanych – te, które nie spełniają wymogu minimalnej liczby panelistów, nie są prezentowane w zestawieniach. W przypadku węzłów audytowanych widoczność pozostanie bez zmian.
– Dzięki wprowadzeniu nowej wersji miernika badawczego wzrosła liczebność panelu na PC. Nowy miernik, w formie wtyczki do przeglądarki, jest chętniej instalowany przez panelistów niż dotychczasowy, w formie oprogramowania. Dzięki wprowadzonej zmianie wzrosła dokładność szacowania wyników dla węzłów nieaudytowanych na komputerach PC.
Na urządzeniach mobilnych zmodyfikowano miernik badawczy, co umożliwia gromadzenie większej niż dotąd liczby danych. Dzięki uwzględnieniu dodatkowych informacji wyniki na platformach mobilnych są dokładniejsze i wierniej odzwierciedlają stan rzeczywisty.
W związku z tym nie rekomendujemy porównywania wyników dla platform mobilnych począwszy od grudnia 2018 do wcześniejszych okresów. Różnice widoczne pomiędzy okresami mogą wynikać z wprowadzonej zmiany.