Wydawcy
Wszystkie urządzenia
Zobacz również
-
„Real Blast Challenge – Odfejkuj swój content”: kampania Energy Blast z przekazem do młodych użytkowników social mediów
-
„This Year Next Year. 2025 Global Midyear Forecast”: globalne przychody z reklam w 2025 roku wyniosą 1,08 biliona dolarów [RAPORT WPP Media]
-
„Niezwykła księga grillowych poświęceń”: książka kucharska od Heinz dla miłośników grillowania
Komputery osobiste i laptopy
Urządzenia mobilne
„Niezwykła księga grillowych poświęceń”: książka kucharska od Heinz dla miłośników grillowania
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Domeny
Wszystkie urządzenia
Komputery osobiste i laptopy
Urządzenia mobilne
Aplikacje mobilne
Liczebność próby: N= 161599. Grupa objęta badaniem 7-75 lat. Do badania wykorzystano dane o strukturze internautów pochodzące z badania NetTrack Kantar MillwardBrown z I kwartału 2018r. i badania Maluchy z 2016r.