Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Genewa „feminizuje” znaki drogowe – zamiast męskich postaci pojawią się te żeńskie

Genewa „feminizuje” znaki drogowe – zamiast męskich postaci pojawią się te żeńskie
Władze miasta Genewa postanowiły nieco odmienić wygląd połowy znaków drogowych sygnalizujących przejście dla pieszych – postać męska zostanie zastąpiona żeńską.
O autorze
1 min czytania 2020-01-21

Prawie połowa znaków drogowych sygnalizujących przejście dla pieszych w Genewie otrzyma nowy wygląd. Teraz postacią widoczną na znaku nie będzie mężczyzna, a kobieta i to w sześciu różnych wersjach – m.in. w ciąży, jako osoba starsza czy też trzymająca za rękę inną kobietę. 

Jak tłumaczy burmistrz Genewy, Sandrine Salerno, w ten sposób miasto chce walczyć ze szkodliwymi stereotypami, które dotyczą kobiet. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tego typu „transformację” przejdzie jednak tylko ten jeden znak. Jest on bowiem znakiem informacyjnym więc może on zostać w pewien sposób zmieniony. Natomiast znaki informujące kierowców o tym, jak poruszać się na drodze, już nie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Wszyscy znają zwrot „Za każdym wielkim mężczyzną stoi wspaniała kobieta”. Ale co to oznacza? Że mężczyzna zawsze odgrywa główną rolę, a kobieta jest jego pomocnikiem? Marka Stabilo Boss w kampanii „Highlight the Remarkable” zwraca uwagę na niezwykłe kobiety i ich historie.

PS2

Kampania promująca nową kolekcję adidas Originals, stworzoną we współpracy z muzykiem Pharrellem Williamsem, jest swego rodzaju hołdem złożonym kobietom. W projekcie wystąpiły m.in. aktywistki i artystki, które reprezentują siłę płci żeńskiej.