Nowa kampania marki adidas pod hasłem „Now Is Her Time” celebruje kobiecą siłę i jednocześnie porusza problemy, które najczęściej dotykają przedstawicielki płci żeńskiej – publiczne karmienie piersią, ciemny kolor skóry, inna religia czy też podatki nałożone na środki menstruacyjne.
W kampanii wystąpiły aktywistki i artystki, które reprezentują kobiecą siłę i realizują działania, których celem jest walka o prawa kobiet i równouprawnienie.
Zobacz również
Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet, Mercedes-Benz postanowił złożyć hołd partnerce biznesowej i żonie Carla Benza – Berthcie Benz, która odegrała kluczową rolę w historii niemieckiego przedsiębiorstwa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Wszyscy znają zwrot „Za każdym wielkim mężczyzną stoi wspaniała kobieta”. Ale co to oznacza? Że mężczyzna zawsze odgrywa główną rolę, a kobieta jest jego pomocnikiem? Marka Stabilo Boss w kampanii „Highlight the Remarkable” zwraca uwagę na niezwykłe kobiety i ich historie.
PS3
Nike po raz kolejny inspiruje kobiety do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów. W spocie „Dream Crazier” pokazuje ważne momenty z życia znanych sportsmenek, jak Serena Williams, Simone Biles, czy Ibtihaj Muhammad.