Now Is Her Time: Pharrell Williams i adidas składają hołd kobietom w nowej kampanii

Now Is Her Time: Pharrell Williams i adidas składają hołd kobietom w nowej kampanii
Kampania promująca nową kolekcję adidas Originals, stworzoną we współpracy z muzykiem Pharrellem Williamsem, jest swego rodzaju hołdem złożonym kobietom. W projekcie wystąpiły m.in. aktywistki i artystki, które reprezentują siłę płci żeńskiej.
O autorze
1 min czytania 2019-10-02

Nowa kampania marki adidas pod hasłem „Now Is Her Time” celebruje kobiecą siłę i jednocześnie porusza problemy, które najczęściej dotykają przedstawicielki płci żeńskiej – publiczne karmienie piersią, ciemny kolor skóry, inna religia czy też podatki nałożone na  środki menstruacyjne.

W kampanii wystąpiły aktywistki i artystki, które reprezentują kobiecą siłę i realizują działania, których celem jest walka o prawa kobiet i równouprawnienie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet, Mercedes-Benz postanowił złożyć hołd partnerce biznesowej i żonie Carla Benza – Berthcie Benz, która odegrała kluczową rolę w historii niemieckiego przedsiębiorstwa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wszyscy znają zwrot „Za każdym wielkim mężczyzną stoi wspaniała kobieta”. Ale co to oznacza? Że mężczyzna zawsze odgrywa główną rolę, a kobieta jest jego pomocnikiem? Marka Stabilo Boss w kampanii „Highlight the Remarkable” zwraca uwagę na niezwykłe kobiety i ich historie.

PS3

Nike po raz kolejny inspiruje kobiety do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów. W spocie „Dream Crazier” pokazuje ważne momenty z życia znanych sportsmenek, jak Serena Williams, Simone Biles, czy Ibtihaj Muhammad.