Genius Universitatis 2023 – konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej!

O autorze
1 min czytania 2023-01-19

Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które „nie mieszczą się” w pozostałych kategoriach).

Zgłoszenia przyjmowane będą do 3 lutego br. za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.

Prace konkursowe oceniać będzie znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się:

  • Katarzyna Dragović – założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy
  • Jacek Szlak – redaktor naczelny serwisu Marketing przy Kawie
  • Joanna Bednarkiewicz – deputy creative director w Publicis Worldwide
  • Ewa Opach – dyrektor IAB Polska
  • Adam Nowakowski – creative agency partner CEE w Meta
  • Rafał Drzewiecki – head of marketing Central Europe w serwisie TikTok
  • Kamil Bolek – CMO w LTTM
  • Bartosz Dembiński – strateg/trener ds. PR i komunikacji
  • Michał Bucholc – creative director w GONG
  • Michał Sęk – creative director w 180heartbeats + JUNG v. MATT
  • Bart Biały – creative director w PLEJ

Ogłoszenie wyników nastąpi 10 marca 2023 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO XXI w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji dostępnych jest na stronie konkursu: www.genius.perspektywy.pl.

NowyMarketing jest patronem medialnym konkursu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się