Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które „nie mieszczą się” w pozostałych kategoriach).
Zgłoszenia przyjmowane będą do 3 lutego br. za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.
Zobacz również
Prace konkursowe oceniać będzie znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się:
- Katarzyna Dragović – założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy
- Jacek Szlak – redaktor naczelny serwisu Marketing przy Kawie
- Joanna Bednarkiewicz – deputy creative director w Publicis Worldwide
- Ewa Opach – dyrektor IAB Polska
- Adam Nowakowski – creative agency partner CEE w Meta
- Rafał Drzewiecki – head of marketing Central Europe w serwisie TikTok
- Kamil Bolek – CMO w LTTM
- Bartosz Dembiński – strateg/trener ds. PR i komunikacji
- Michał Bucholc – creative director w GONG
- Michał Sęk – creative director w 180heartbeats + JUNG v. MATT
- Bart Biały – creative director w PLEJ
Ogłoszenie wyników nastąpi 10 marca 2023 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO XXI w Warszawie.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie konkursu: www.genius.perspektywy.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
NowyMarketing jest patronem medialnym konkursu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing