Uczelnie mogą zgłaszać prace w 9 kategoriach:
- Genius Hero (dla dyrektorów i szefów marketingu),
- Genius Stars (dla zespołu marketingu),
- reklama prasowa,
- event,
- gadżet promocyjny,
- kampania w mediach społecznościowych,
- film promocyjny,
- branded content,
- Genius AD.
Zgłoszenia przyjmowane będą do 12 lutego br. za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.
Zobacz również
Prace konkursowe oceniać będzie znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się: Joanna Bednarkiewicz (Publicis Worldwide), Bartosz Dembiński (bartoszdembinski.pl), Katarzyna Dragović (Szkoła Mistrzów Reklamy), Adam Nowakowski (Meta), Ewa Opach (IAB Polska), Jacek Szlak (Marketing przy Kawie), Piotr Płachecki (Fabryka Komunikacji Społecznej), dr Jan Zając (Sotrender), Bartosz Stawiarz (Perspektywy Press) i Adam Sanocki (Polskie Porty Lotnicze).
Zgłoś prace: www.rejestracja-genius.perspektywy.pl.
Top NM: najchętniej czytane teksty w 2024 r.
Ogłoszenie wyników nastąpi 7 marca 2025 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO w Warszawie. Więcej na stronie konkursu: www.genius.perspektywy.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Patronem medialnym konkursu jest NowyMarketing.
Zdjęcie główne: mat. pras.