Dziesięcioodcinkowa seria opowiada o życiu najbardziej rozpoznawalnego fizyka i naukowca wszech czasów, buntownika i geniusza Alberta Einsteina.
Kampania promująca pierwszy serial fabularny stacji „Geniusz” obejmuje telewizję, radio oraz Internet, a wraz z nim kampanię video, social media i szereg wspierających działań kontekstowych. Spoty reklamowe emitowane będą na antenach Polsatu oraz wybranych stacji tematycznych, a także w radio RMF FM i RMF Classic. Reklamy serialu „Geniusz” pojawią się na nośnikach OOH oraz w wybranych tytułach prasowych.
Zobacz również
W ramach niestandardowych działań komunikacyjnych Mindshare Polska wspólnie z University of Cambridge przeprowadził analizę psycholingwistyczną opartą o porównanie ponad 5 tysięcy słów pochodzących z listów Einsteina z ponad 53 tysiącami słów i fraz 70 tysięcy użytkowników Facebooka. Badanie pozwoliło nakreślić cechy, które charakteryzują osoby w „typie geniusza”. Wyniki porównania wskazują, że osoby podobne do Einsteina lubią seriale takie, jak: „Dexter”, „House”, „Teorie wielkiego podrywu” czy „Grę o tron”, słuchają muzyki Coldplay, Muse, The Killers, chętnie sięgają po literaturę historyczną i komedie, bywają na koncertach rockowych i na kawie w Starbucksie. Cechy charakterystyczne dla typu osobowości Einsteina to: otwartość, ekstrawertyzm, sumienność, ugodowość, ale także neurotyczność.
Światowa premiera serialu National Geographic już 23 kwietnia w 171 krajach i 45 wersjach językowych. Seria została wyprodukowana przez wytwórnię Fox 21 Television Studios we współpracy ze spółką Imagine Television i OddLot Entertainment. Za planowanie i zakup mediów dla kanałów z portfolio FOX Networks Group Poland – National Geographic, Nat Geo People, Nat Geo Wild oraz FOX i FOX Comedy – od stycznia br. odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]