TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Geniusz” w najnowszej kampanii reklamowej Mindshare Polska dla kanału National Geographic

15 kwietnia ruszyła kolejna, szeroko zakrojona kampania reklamowa Mindshare Polska dla FOX Networks Group Poland. Produkcja National Geographic – serial fabularny „Geniusz” – zadebiutuje na szklanym ekranie już w najbliższą niedzielę (23 kwietnia) o godz. 21:30.
O autorze
1 min czytania 2017-04-20

Dziesięcioodcinkowa seria opowiada o życiu najbardziej rozpoznawalnego fizyka i naukowca wszech czasów, buntownika i geniusza Alberta Einsteina.

Kampania promująca pierwszy serial fabularny stacji „Geniusz” obejmuje telewizję, radio oraz Internet, a wraz z nim kampanię video, social media i szereg wspierających działań kontekstowych. Spoty reklamowe emitowane będą na antenach Polsatu oraz wybranych stacji tematycznych, a także w radio RMF FM i RMF Classic. Reklamy serialu „Geniusz” pojawią się na nośnikach OOH oraz w wybranych tytułach prasowych.

W ramach niestandardowych działań komunikacyjnych Mindshare Polska wspólnie z University of Cambridge przeprowadził analizę psycholingwistyczną opartą o porównanie ponad 5 tysięcy słów pochodzących z listów Einsteina z ponad 53 tysiącami słów i fraz 70 tysięcy użytkowników Facebooka. Badanie pozwoliło nakreślić cechy, które charakteryzują osoby w „typie geniusza”. Wyniki porównania wskazują, że osoby podobne do Einsteina lubią seriale takie, jak: „Dexter”, „House”, „Teorie wielkiego podrywu” czy „Grę o tron”, słuchają muzyki Coldplay, Muse, The Killers, chętnie sięgają po literaturę historyczną i komedie, bywają na koncertach rockowych i na kawie w Starbucksie. Cechy charakterystyczne dla typu osobowości Einsteina to: otwartość, ekstrawertyzm, sumienność, ugodowość, ale także neurotyczność.

Światowa premiera serialu National Geographic już 23 kwietnia w 171 krajach i 45 wersjach językowych. Seria została wyprodukowana przez wytwórnię Fox 21 Television Studios we współpracy ze spółką Imagine Television i OddLot Entertainment. Za planowanie i zakup mediów dla kanałów z portfolio FOX Networks Group Poland – National Geographic, Nat Geo People, Nat Geo Wild oraz FOX i FOX Comedy – od stycznia br. odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj