Trwające badanie GetHero jest kontynuacją corocznego cyklu i odbywa się już po raz czwarty. Tym razem jednak formuła badania ankietowego została dodatkowo rozbudowana o metody jakościowe, co ma pozwolić na bardziej efektywną i pogłębioną analizę zagadnień. Projektem po raz kolejny pokieruje Magdalena Wysocka, znana z poprzednich edycji raportu.
TikTok jest platformą, która notuje spektakularne wzrosty i podbija serca użytkowników w różnym wieku. Doświadczenie pokazuje nam, że aplikacja już dawno stała się dla nich czymś więcej, niż tylko źródłem rozrywki – chcemy więc dowiedzieć się, jaką rolę spełnia i czym wyróżnia się na tle innych platform – mówi Magdalena Wysocka. Na tym etapie wciąż nie mogę zdradzić zbyt wielu szczegółów, ale jestem przekonana, że nowy raport dostarczy praktycznych wniosków zarówno markom, jak i użytkowników TikToka – dodaje.
Zobacz również
GetHero realizuje badania we współpracy z zespołem naukowczyń i naukowów Uniwersytetu SWPS, którzy czuwają m.in. nad przebiegiem wywiadów oraz poprawnością metodologiczną procesu, analizą wyników i ich interpretacją. Z ramienia uczelni projekt koordynują dr hab. Justyna Ziółkowska, dr Jakub Kuś oraz Patrycja Radek.
TikTok to żywy, funkcjonujący organizm, który nieustannie rozwija się i ewoluuje. Jednocześnie codziennie realnie wpływa na życie i samopoczucie milionów użytkowników. Z naukowego punktu widzenia jest to więc bardzo ciekawym obiektem badań – dlatego do prac nad raportem GetHero powołaliśmy zespół, który łączy szeroki zakres wiedzy i kompetencji – m.in. w dziedzinie psychologii, badaniach wpływu technologii na relacje międzyludzkie oraz rozwoju ekosystemów innowacji – podsumowuje dr Jakub Kuś, główny badacz w Zespole.
Raport „Kim są polscy użytkownicy TikToka?” zostanie opublikowany w połowie bieżącego roku. Ankietę można wypełnić na stronie: kim-sa-polscy-uzytkownicy-tiktoka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing