Koncentruje się na udogodnieniach dostępnych dla Klientów Banku, takich jak: wyższe oprocentowanie kont oszczędnościowych, obniżenie rat kredytów, czy zwrot wydatków za zakupy kartą kredytową. Prezentowana jest także nowa oferta Konta Osobistego Getin UP. Kampania potrwa do połowy listopada i będzie obejmować telewizję, Internet, nośniki outdoorowe i materiały BTL.
W kampanii zwracamy uwagę na to, że tylko raz w miesiącu, w dniu wypłaty, uśmiechamy się sprawdzając stan konta. Aby to zmienić, Getin Bank przygotował Pakiet Korzyści, dzięki któremu Klienci mogą otrzymać zwroty i premie za aktywne korzystanie z rachunku i w ten sposób zyskać więcej powodów do uśmiechu – mówi Marcin Wójtowicz, p.o. Dyrektora Departamentu Marketingu Detalicznego, Getin Bank.
Zobacz również
Kampania reklamowa ma zasięg ogólnopolski. Na jej potrzeby wyprodukowano cztery spoty telewizyjne, które etapowo emitowane będą w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Działania marketingowe w Internecie obejmują: emisję reklam na głównych serwisach internetowych, w wyszukiwarce Google, a także kampanię video wykorzystującą kanały VOD i Youtube. Reklamy wyświetlane będą również na billbordach i Citilightach w największych miastach w Polsce. Dodatkowym wsparciem dla działań promocyjnych będą materiały BTL. Kampania potrwa do połowy listopada.
Promowany Pakiet Korzyści „Mój Bank” składa się z sześciu benefitów, z których można korzystać równocześnie, łącząc je ze wszystkimi innymi promocjami Banku. Zostały one dobrane tak, aby premiować jak najszersze spektrum aktywności użytkowników usług bankowych. W ramach pakietu, stali Klienci Getin Banku zyskują m.in. wyższe oprocentowanie na Kontach Oszczędnościowych, możliwość zmniejszenia rat zaciągniętych w Banku kredytów ratalnych i gotówkowych, bezpłatne prowadzenie konta i karty debetowej oraz zwrot prowizji za wypłaty we wszystkich bankomatach w Polsce. Dodatkowo, do dyspozycji Klientów zostanie oddana bez dodatkowych kosztów usługa SMS-info, która pozwala na bieżącą kontrolę wydatków dzięki systematycznym powiadomieniom o operacjach na koncie.
Kampania przedstawia również promocję „Getin UP za zero na zawsze”, umożliwiającą otwarcie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, który bezterminowo zwolniony jest z dodatkowych opłat. Okres przystąpienia do promocji trwa do 28 lutego 2015 roku. Objęte działaniami marketingowymi elementy oferty, wpisują się w strategię Getin UP, której celem jest rozwój bankowości opartej na budowie silnych i stabilnych relacji z Klientami.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing