GetResponse, polska platforma do email marketingu i marketing automation, ogłasza przejęcie Recostream – firmy technologicznej zajmującej się personalizowanymi rekomendacjami AI/ML.
Dodanie rekomendacji produktowych AI wykorzystujących technologię Recostream sprawia, że klienci GetResponse mogą serwować spersonalizowane rekomendacje produktów i treści odwiedzającym ich strony internetowe, przyczyniając się tym do wzrostu konwersji. Funkcjonalność ta na bieżąco analizuje zachowanie, preferencje, potrzeby i nawyki każdego gościa sklepu internetowego. Wszystkie rekomendacje są wyświetlane w czasie rzeczywistym i mogą być dodane do wiadomości email lub bezpośrednio na stronę internetową.
Zobacz również
– Tylko w 2022 r. wartość sprzedaży w e-commerce osiągnie prawie 6 bilionów dolarów. Jeśli prowadzisz firmę, która chce wejść na ten rynek, musisz zadbać o odpowiednio dopasowane doświadczenie zakupowe użytkowników Twojej strony. Obecnie nie ma innego rozwiązania do personalizacji, które mogłoby mieć większy wpływ na sprzedaż, niż rekomendacje produktowe. Zakup technologii Recostream daje klientom GetResponse możliwość włączenia rekomendacji produktowych AI do wszystkich działań na stronach WWW i w emailach. To wszystko z poziomu jednej platformy – mówi Szymon Grabowski, założyciel i CEO GetResponse.
– Jestem niesamowicie dumny z tego, co zbudowaliśmy w Recostream przez ostatnie 3 lata. Wysoce spersonalizowane rekomendacje oparte na danych behawioralnych to kluczowy element systemów e-commerce nowej generacji. Nasze połączenie to początek fantastycznej podróży dla Recostream i naszych klientów w ramach ambitnych planów GetResponse – mówi Michał Glomba, współzałożyciel i CEO Recostream.
– Postawiliśmy sobie ambitne zadanie: zbudować najnowocześniejszy silnik rekomendacji oparty o sztuczną inteligencję i działający w czasie rzeczywistym, przeznaczony dla witryn e-commerce każdej wielkości. Jego kluczowe funkcjonalności, czyli błyskawiczna integracja z dowolną platformą e-commerce, zaawansowane modele rekomendacji i przejrzysta analityka są wciąż nie do pobicia przez naszą konkurencję – mówi Arkadiusz Drysch, współzałożyciel i CTO Recostream.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
GetResponse mocno stawia na AI w e-commerce
Obie firmy rozpoczęły współpracę pod koniec 2021 roku. W styczniu 2022 r. GetResponse rozpoczęło testowanie rozwiązania Recostream. Po intensywnych analizach porównawczych konkurencyjnych rozwiązań, w październiku 2022 r. została podjęta ostateczna decyzja o zakupie technologii Recostream.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na początku 2022 r. GetResponse wprowadziło ulepszony pakiet marketing automation dla e-commerce. Firma postawiła sobie za cel pomoc firmom e-commerce w zwiększaniu ich ROI. Aby to osiągnąć, do pakietu narzędzi oferowanych przez GetResponse dodano szybkie wiadomości transakcyjne, obsługę kodów promocyjnych, formularze i pop-upy, a teraz także rekomendacje produktowe AI.