TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

GG Network formalnie w Grupie Allegro

Od kwietnia br. spółka GG Network formalnie należy do Grupy Allegro, która przejęła udziały w spółce od południowoafrykańskiego holdingu Naspers – dotychczasowego właściciela obu firm. Formalna zmiana właściciela ma charakter wyłącznie operacyjny.
O autorze
1 min czytania 2013-05-16

Mające wspólnego właściciela Grupa Allegro i GG Network połączyły swoje siły już w sierpniu 2011 roku. Obie spółki nawiązały wówczas strategiczną współpracę w zakresie sprzedaży reklam w Internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek zostały zintegrowane w jeden, silny zespół, pod kierownictwem Jacka Makowskiego. Celem nowego biura reklamy było stworzenie oferty bez precedensu, z wykorzystaniem wieloletniego doświadczenia i potencjału zarówno GG, jak i Allegro, a dzięki temu zapewnienie reklamodawcom dotarcia do milionów polskich internautów w innowacyjny i efektywny sposób.

 GG Network jest częścią segmentu biznesowego „Media i Komunikacja”, w skład którego wchodzą również inne serwisy nie związane stricte z podstawową działalnością e-commerce, takie jak Wykop.pl oraz serwisy Grupy Bankier.pl (Bankier.pl, Pit.pl, Vat.pl, PRNews.pl, MamBiznes.pl, Twoja-Firma.pl, Osobyprawne.pl, Commerce.edu.pl). Niezależnie od bliskiej współpracy, wszystkie podmioty wchodzące w skład segmentu zachowują swój unikalny charakter.

 Szefem segmentu jest Tomasz Jażdżyński, od wielu lat związany z rynkiem online, a od 2011 roku szef GG Network. Tomasz Jażdżyński pozostaje również prezesem spółki GG Network włączonej do Grupy Allegro.

 Przejęcie kontroli nad GG Network przez Grupę Allegro to zmiana o charakterze operacyjnym, która jednocześnie ma na celu pełniejsze wykorzystanie synergii marek o silnej pozycji na polskim rynku online.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj