Social Media London Style (SMLS) to agencja interaktywna wyspecjalizowana z jednej strony w działaniach w obszarze Social Media, a z drugiej – w budowaniu strategii Employer Brandingowych w Internecie (agencja jest m.in. jedynym w Polsce Oficjalnym Partnerem Linkedin w zakresie Talent Solutions). Działania SMLS będą miały na celu przede wszystkim wzmacnianie świadomości i wizerunku marki Gi Group na polskim rynku. Do zadań SMLS będzie należało m.in. przygotowanie i wdrożenie strategii obecności Gi Group na Facebooku, agencja zajmie się też regularnym przygotowywaniem i prowadzeniem kampanii wspierających oferty pracy Gi Group w Social Mediach, jak również z wykorzystaniem narzędzi takich jak: Google Display Network, Google Search, Google Remarketing czy YouTube Marketing.
– Nie jest tajemnicą, że na polskim rynku pracy zaszły w ostatnich latach ogromne zmiany. Mamy do czynienia z tzw. rynkiem kandydata, który charakteryzuje się tym, że to wykwalifikowani pracownicy przebierają w dziesiątkach dostępnych ofert pracy. Konieczne staje się więc poszukiwanie nowych dróg pozyskiwania talentów. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na współpracę z SMLS, która wesprze naszą obecność w social mediach – komentuje Magdalena Furs, dyrektor operacyjna Gi Group.
Zobacz również
Gi Group Sp. z o.o. to polski oddział jednej z wiodących na świecie firm rekrutacyjnych, dostarczających zaawansowane rozwiązania dedykowane rozwojowi rynku pracy. W 2016 roku ponad 2500 specjalistów firmy na całym świecie pomogło ponad 12.000 klientom zatrudnić 160 tysięcy pracowników.
Gi Group w Polsce posiada 14 oddziałów i 9 tzw. SMS (mini-oddziały dedykowane obsłudze konkretnego klienta). Firma od 10 lat dostarcza setkom klientów w Polsce kompleksowe rozwiązania HR i oferuje pełen zakres usług rekrutacyjnych.
Social Media London Style Sp. z o.o. to agencja interaktywna powstała w 2010 roku w Londynie. Agencja buduje kompleksowe strategie, wykorzystujące wszelkie narzędzia online dostępne na rynku. Pomaga zaistnieć markom w Social Media, wspiera pracodawców w budowaniu strategii Employer Brandingowych w internecie. Wykorzystuje sieć do zwiększenia świadomości marki klienta, przyciągnięcia najlepszych talentów z rynku oraz zwiększenia jego sprzedaży. Agencja jest Oficjalnym Partnerem Linkedin na obszarze EMEA w zakresie Talent Solutions. W gronie jej klientów znaleźli się m.in.: Aon Hewitt, ASSA Abloy, CH2M, HID Global, Dancake, Farby KABE, Kongsberg Automotive, PKL S.A., Cement Ożarów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing