Gify na Święto Niepodległości na GIPHY

W związku z 100 rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości, w mediach społecznościowych można znaleźć stickersy i gify z polskimi symbolami i hasłami na GIPHY, które bezpośrednio nawiązują do Święta Odzyskania Niepodległości. To pierwsza lokalna kampania branded content w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2018-11-09

GIPHY to potężne narzędzie, które osadzone jest w wielu ekosystemach mediów społecznościowych tj. Facebook, Instagram, WhatsApp, Tinder, Snapchat czy nawet w aplikacji walutowej fintechu Revolut. Dzięki temu każdy może wysłać w wiadomości prywatnej czy umieścić na swojej publikacji na Instagramie w funkcji Instastories stickers manifestujący odzyskanie niepodległości przez Polskę w 100 rocznicę tego wydarzenia.

– Dzięki stworzonym naklejkom chcielibyśmy dotrzeć do młodej grupy docelowej, czyli do Milenialsów i Digital Natives. To oni najchętniej korzystają z funkcji oferowanych przez media społecznościowe i w taki sposób zachęcamy ich do celebrowania święta – komentuje Mateusz Bojanowski, Creative Strategy Manager – inicjator pomysłu.

Gify są dostępne pod słowami: niepodlegla, polska i 11listopada 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ostatnim czasie powstały gify skierowane do młodej grupy docelowej w USA, które zachęcały do wzięcia udziału w wyborach „Midterm Elections”: https://giphy.com/midtermelections

Gify zaprojektowała Martyna Zarembska – Art Director z agencji Social Leaders. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się