GIPHY to potężne narzędzie, które osadzone jest w wielu ekosystemach mediów społecznościowych tj. Facebook, Instagram, WhatsApp, Tinder, Snapchat czy nawet w aplikacji walutowej fintechu Revolut. Dzięki temu każdy może wysłać w wiadomości prywatnej czy umieścić na swojej publikacji na Instagramie w funkcji Instastories stickers manifestujący odzyskanie niepodległości przez Polskę w 100 rocznicę tego wydarzenia.
– Dzięki stworzonym naklejkom chcielibyśmy dotrzeć do młodej grupy docelowej, czyli do Milenialsów i Digital Natives. To oni najchętniej korzystają z funkcji oferowanych przez media społecznościowe i w taki sposób zachęcamy ich do celebrowania święta – komentuje Mateusz Bojanowski, Creative Strategy Manager – inicjator pomysłu.
Zobacz również
Gify są dostępne pod słowami: niepodlegla, polska i 11listopada
W ostatnim czasie powstały gify skierowane do młodej grupy docelowej w USA, które zachęcały do wzięcia udziału w wyborach „Midterm Elections”: https://giphy.com/midtermelections
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Gify zaprojektowała Martyna Zarembska – Art Director z agencji Social Leaders.
Słuchaj podcastu NowyMarketing