GigaGigaNet będzie automatycznie podwajał liczbę gigabajtów wynikających z pakietu #PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #NAJLEPIEJ i #DLAMNIESUPER oraz #Dokładki_3GB. Do łącznej puli internetu dodawane są również darmowe gigabajty, które przysługują lojalnym i przenoszącym numer klientom. Łącznie, w pakiecie #DLAMNIESUPER, abonent może mieć do dyspozycji aż 29 GB Internetu LTE.
W kampanii ponownie pojawia się Gigababcia w driftującym samochodzie, która prezentuje zalety oferty promocyjnej GigaGigaNet. Działania marketingowe obejmują spoty telewizyjne i radiowe w głównych oraz tematycznych stacjach telewizyjnych i radiowych, reklamę w internecie i spoty kinowe. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Lubię to – linked by Isobar (Joanna Biernacka, Maciej Kozina, Szymon Pruszyński). Po stronie Virgin Mobile – Agnieszka Flis, Piotr Suchodolski, Karol Ruciński, Kamil Marhula. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją Rio de Post. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare (Anna Bieńkowska – TV, radio, OOH) oraz iProspect (Karolina Gardzińska – online).
Zobacz również
Więcej szczegółów na virginmobile.pl/gigagiganet.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]