GIGAnci Życia – nowy format komunikacyjny Plusa na Kartę

GIGAnci Życia – nowy format komunikacyjny Plusa na Kartę
Wystartowała nowa kampania promocyjna Plusa na Kartę stworzona w oparciu o nowy format komunikacyjny – GIGAnci Życia. Seria spotów ukazuje młodych ludzi w prostych, codziennych sytuacjach, którzy dzięki gigabajtom od Plusa na Kartę mogą żyć pełnią życia. Kampania promuje całkowicie nową ofertę, w której klienci mogą otrzymać nawet 6400 GB, które nie przepadają.
O autorze
1 min czytania 2024-06-20

Plus na Kartę zmienia perspektywę – na pierwszym miejscu stawia GIGAntów Życia – osoby czerpiące garściami z nieograniczonych możliwości, jakie zapewniają nowoczesne technologie. „Wirtuozi sieci. Łowcy hasztagów. GIGAnci życia. To Wy jesteście w centrum świata. To dla Was jesteśmy w Plusie na Kartę. Bierzcie od nas gigabajty i korzystajcie z życia!” – to nowy motyw przewodni w komunikacji Plusa na Kartę.

Nowy format komunikacyjny ukazuje zwykłych ludzi w codziennych sytuacjach – kiedy jadą do szkoły, na uczelnię czy do pracy, kiedy biegają, jeżdżą na rowerze, uprawiają sport, są na masażu, gotują czy prasują. Każda z tych sytuacji może być bardziej przyjemna dzięki jednoczesnemu korzystaniu z internetu – rozmowom z przyjaciółmi, oglądaniu serialu, meczu czy słuchaniu muzyki. Dzięki nowym technologiom oraz gigabajtom od Plusa na Kartę, bohaterowie spotów nie tracą ani sekundy swojego życia. Codzienne czynności zamieniają w ekscytujący czas i czerpią z życia pełnymi garściami. Stają się GIGAntami Życia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Założeniem nowej formuły komunikacji jest sprawienie, aby widz utożsamił się z bohaterami spotów. Aby zobaczył w nich samego siebie. W codziennych sytuacjach, gdy może zamienić maraton prasowania w maraton oglądania czy też robić zakupy stojąc w kolejce. Tym, co wyróżnia nowy format komunikacyjny Plusa na Kartę na tle innych reklam jest nastawienie na autentyczność – pokazanie ludzi bez upiększających instagramowych filtrów. Takich, jakimi są. 

Kampanię wspiera znany i bardzo popularny w Polsce i na świecie utwór „Glorious” – Macklemore feat. Skylar Grey. Utwór ma łączną oglądalność na poziomie 322 milionów wyświetleń w serwisie YouTube oraz niemalże 900 milionów odsłuchań na Spotify. Sam artysta ma 6,5 miliona folowersów na Instagramie oraz ponad 3 miliony na TikToku. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za nową koncepcję oraz formułę komunikacji odpowiedzialna jest znana z wcześniejszych realizacji Plusa agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends). Za reżyserię spotów reklamowych odpowiadał Marcin Mikulski.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania „GIGAnci Życia” prowadzona jest w telewizji, radiu, nośnikach elektronicznych OOH i internecie.

Zdjęcia: mat. pras.