Rozpoczynająca się 1 października 2015r. kampania marki Gillette – Bond Moments została zainspirowana postacią twórcy i autora Jamesa Bonda, Iana Fleminga, którego dobitny i poetycki język stanowi grunt dla koncepcji kampanii. Jego wypowiedzi, opisujące niepowtarzalne Bond Moments, towarzyszą kampanii promocyjnej w telewizji, w prasie, internecie oraz w sklepach stacjonarnych. Kampania startuje wraz z emisją telewizyjnego spotu reklamowego łączącego precyzję produktów Gillette z charakterystycznym światem akcji, znanym z filmów o Jamesie Bondzie.
SPECTRE, 24. przygoda Jamesa Bonda, wyprodukowana przez Albert R. Broccoli’s EON Productions, Goldwyn-Mayer Studios oraz Sony Pictures Entertainment, będzie miała premierę w polskich kinach 6 listopada.
Zobacz również
Marka Gillette zawiązała współpracę z Janie Temime, nagrodzoną projektantką kostiumów do filmów SKYFALL i SPECTRE, by doradzić każdemu mężczyźnie jak uzyskać nienaganny wygląd i pewność siebie niezbędne do osiągnięcia jego własnych Bond Moments.
„Zupełnie jak Bond, mężczyźni wyglądają i czują się najlepiej, kiedy są odpowiednio przygotowani na każdą sytuację”, powiedział John Mang, globalny wiceprezes Gillette. „Podejmując współpracę ze SPECTRE, Jany Temime i The Fleming Estate, marka Gillette promuje precyzyjne narzędzia, umiejętności oraz sztukę przygotowania, których potrzebują mężczyźni, aby móc stawić czoła codziennym “chwilom Bonda”.
Aby uczcić współpracę, specjalne opakowanie podarunkowe SPECTRE zawierające maszynki Gillette Fusion ProGlide z innowacyjną technologią FlexBall będą dostępne w sklepach od początku listopada 2015r.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Jest to idealny prezent dla mężczyzn, który uczyni golenie niepowtarzalnie precyzyjnym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji dotyczących opakowań podarunkowych oraz Bond Moments można znaleźć na stronie internetowej http://www.gillette.com/pl/PL/home.aspx.