Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

GIT 2012 – Raport z badania graczy [infografika]

GIT 2012 – Raport z badania graczy [infografika]
Kto gra w gry? Czy mężczyźni rzeczywiście grają częściej niż kobiety? Czy gracze to najczęściej nastolatki? Na te i inne pytania odpowiada "Badanie graczy" przeprowadzone przez Research.NK na zlecenie NoNoobs.pl.
O autorze
0 min czytania 2012-10-29

Gry stają się niewątpliwe coraz popularniejszą formą rozrywki. Okazuje się, że grają praktycznie wszyscy. I kobiety i mężczyźni, i nastolatki i osoby po 50-tce. Gry to temat, którym warto się zainteresować. Bardzo dobrze wiedzą już o tym marketerzy. Poniżej możecie znaleźć pierwszą z serii infografik ilustrujących „Badanie graczy” oraz pełen raport „GIT 2012”, w którym znajdziecie całość badania oraz kilkanaście tekstów ekspertów, które NowyMarketing przygotował i zebrał pod hasłem „Gry i grywalizacja. Praktyka w marketingu”.

(kliknij w obrazek, żeby powiększyć)

"

Wyniki całości badania znajdziecie w raporcie Game Industry Trend 2012, który znajdziecie poniżej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj