Wydarzenie Global Check-in w jednym miejscu zgromadzi: przedstawicieli rządu, instytucji i organizacji działających w obszarze polityki związanej z przedsiębiorczością i eksportem; ekspertów e-commerce reprezentujących globalne firmy oraz dostawców usług i technologii e-commerce.
KIG zaprosił do udziału w wydarzeniu także polskie marki, które odniosły sukces w międzynarodowym e-commerce i stanowią najlepszy przykład na to, jak strategia cyfrowego eksportu wspomaga dynamiczne skalowanie biznesu.
Zobacz również
Dyskusje panelowe będą prowadzone w ramach trzech kluczowych obszarów:
Strefa Policy to przestrzeń dyskusji o najważniejszych kierunkach rozwoju rynku wewnętrznego UE i oczekiwanych zmianach, które mogą pozytywnie wpłynąć na zwiększenie sprzedaży cross-border przez firmy MŚP.
Strefa Trend zgromadzi ekspertów e-commerce, którzy podejmą dialog na temat europejskich trendów w handlu elektronicznym z perspektywy konsumentów, sprzedawców oraz dostawców usług w łańcuchu wartości cross-border e-commerce.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Strefa Brand to spotkanie przedstawicieli znanych marek, które na własnych przykładach opowiedzą, jak projektować i promować produkt na międzynarodową skalę i przekuć działania w sukces sprzedażowy za granicą.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Równolegle do konferencji, dla uczestników wydarzenia, będzie dostępna Strefa Ekspertów e-commerce. Podczas rozmów indywidualnych doświadczeni praktycy, zgromadzeni wokół projektu cross-border.pl, odpowiedzą na pytania przedsiębiorców i skonsultują strategie dotyczące budowania sprzedaży cross-border e-commerce.
Global Check-in odbędzie się w warszawskim Centrum Kreatywności Targowa (ul. Targowa 56) 19 września 2024 r., w godzinach 10.00 – 17.00.
Wstęp na konferencję jest bezpłatny, obowiązują zapisy. Niezbędne informacje o wydarzeniu, formularz rejestracyjny oraz agenda dostępne są na stronie: https://globalcheckin.pl/.
Zdjęcie główne: mat. pras.