TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Globalna agencja muzyczna Big Sync Music wchodzi do Polski

Zespół Big Sync Music Warsaw zaoferuje unikalne podejście do licencjonowania muzyki markom i agencjom reklamowym w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
O autorze
2 min czytania 2021-03-16

Big Sync Music, jedna z najszybciej rozwijających się globalnych agencji licencjonowania muzyki, współpracująca między innymi z takimi markami jak Unilever, Lipton i Google, utworzyła oddział w Warszawie. Tym samym warszawskie biuro Big Sync rozszerza globalny zasięg działania tej kreatywnej agencji muzycznej, łącząc lokalizacje w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Hamburgu, Singapurze i Sydney. Od 2019 roku, Big Sync Music jest częścią największej na świecie platformy licencjonowania muzyki – Songtradr.

– Już od dłuższego czasu chcieliśmy rozszerzyć działalność w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, a Warszawa jest idealną lokalizacją. Bardzo się cieszymy, że możemy rozwijać się w zupełnie nowej kulturze i wprowadzić inicjatywy Big Sync na tak ekscytujący i pełen wyzwań rynek – mówi Paul Wiltshire, CEO of Songtradr.

Nie bez znaczenia dla decyzji o dalszej międzynarodowej ekspansji Big Sync Music jest, że Polska posiada najsilniejszą i największą gospodarkę w Europie Środkowej i Wschodniej (CEE) i nadal się rozwija. Oprócz korzyści ekonomicznych, stolica Polski, jest także uznanym centrum muzycznym. Lokalni wydawcy i twórcy zapewniają szczegółową ekspertyzę i wiedzę, a twórcy – content. Co ważne, rynek reklamy w Polsce nadal rozwija się, tworząc popyt na bogatą ofertę Big Sync w tym coraz bardziej wyspecjalizowanym obszarze. Posiadanie solidnego zaplecza w regionie CEE wzmacnia również ofertę Big Sync adresowaną do do globalnych marek.

Liderem warszawskiego zespołu został Michał Krajewski, head of music Big Sync Music Warsaw, któremu powierzono zarządzanie i nadzór kreatywny nad projektami klientów. Zespół Big Sync Warsaw wraz Krajewskim tworzy czwórka doświadczonych ekspertów muzycznych: Aneta Kabsa, creative director, Mateusz Szmigiero, senior music supervisor i Piotr Ćwikliński, music supervisor & licensing manager. W ciągu ostatnich czterech lat zrealizowali setki projektów docenionych na wielu kreatywnych festiwalach, jak Konkurs Twórców Reklamy SAR czy Music and Sound Awards. Mają także doświadczenie zdobyte w agencjach reklamowych, u wydawców muzycznych i reklamodawców – zarówno przy realizacji projektów w regionie CEE i poza nim.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Tworzenie Big Sync Music w tej części świata jest wyjątkowym wyzwaniem. Zarówno polski rynek i cały region Europy Środkowo-Wschodniej wciąż dynamicznie się rozwijają. Szeroka i wyspecjalizowana oferta Big Sync, jak licencjonowanie muzyki, oryginalna kompozycja i audio branding umożliwią nam wsparcie marek w tym obszarze, a także działanie w skali międzynarodowej – mówi Michał Krajewski, head of music Big Sync Warsaw.

Big Sync Music to globalny partner muzyczny dla marek, agencji i twórców. Współpracuje z nagradzanymi niezależnymi agencjami oraz sieciami jak WPP, Omnicom Group,IPG, Publicis Groupe, Havas, R/GA, 72andSunny i adam&eveDDB.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się