Big Sync Music, jedna z najszybciej rozwijających się globalnych agencji licencjonowania muzyki, współpracująca między innymi z takimi markami jak Unilever, Lipton i Google, utworzyła oddział w Warszawie. Tym samym warszawskie biuro Big Sync rozszerza globalny zasięg działania tej kreatywnej agencji muzycznej, łącząc lokalizacje w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Hamburgu, Singapurze i Sydney. Od 2019 roku, Big Sync Music jest częścią największej na świecie platformy licencjonowania muzyki – Songtradr.
– Już od dłuższego czasu chcieliśmy rozszerzyć działalność w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, a Warszawa jest idealną lokalizacją. Bardzo się cieszymy, że możemy rozwijać się w zupełnie nowej kulturze i wprowadzić inicjatywy Big Sync na tak ekscytujący i pełen wyzwań rynek – mówi Paul Wiltshire, CEO of Songtradr.
Zobacz również
Nie bez znaczenia dla decyzji o dalszej międzynarodowej ekspansji Big Sync Music jest, że Polska posiada najsilniejszą i największą gospodarkę w Europie Środkowej i Wschodniej (CEE) i nadal się rozwija. Oprócz korzyści ekonomicznych, stolica Polski, jest także uznanym centrum muzycznym. Lokalni wydawcy i twórcy zapewniają szczegółową ekspertyzę i wiedzę, a twórcy – content. Co ważne, rynek reklamy w Polsce nadal rozwija się, tworząc popyt na bogatą ofertę Big Sync w tym coraz bardziej wyspecjalizowanym obszarze. Posiadanie solidnego zaplecza w regionie CEE wzmacnia również ofertę Big Sync adresowaną do do globalnych marek.
Liderem warszawskiego zespołu został Michał Krajewski, head of music Big Sync Music Warsaw, któremu powierzono zarządzanie i nadzór kreatywny nad projektami klientów. Zespół Big Sync Warsaw wraz Krajewskim tworzy czwórka doświadczonych ekspertów muzycznych: Aneta Kabsa, creative director, Mateusz Szmigiero, senior music supervisor i Piotr Ćwikliński, music supervisor & licensing manager. W ciągu ostatnich czterech lat zrealizowali setki projektów docenionych na wielu kreatywnych festiwalach, jak Konkurs Twórców Reklamy SAR czy Music and Sound Awards. Mają także doświadczenie zdobyte w agencjach reklamowych, u wydawców muzycznych i reklamodawców – zarówno przy realizacji projektów w regionie CEE i poza nim.
– Tworzenie Big Sync Music w tej części świata jest wyjątkowym wyzwaniem. Zarówno polski rynek i cały region Europy Środkowo-Wschodniej wciąż dynamicznie się rozwijają. Szeroka i wyspecjalizowana oferta Big Sync, jak licencjonowanie muzyki, oryginalna kompozycja i audio branding umożliwią nam wsparcie marek w tym obszarze, a także działanie w skali międzynarodowej – mówi Michał Krajewski, head of music Big Sync Warsaw.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Big Sync Music to globalny partner muzyczny dla marek, agencji i twórców. Współpracuje z nagradzanymi niezależnymi agencjami oraz sieciami jak WPP, Omnicom Group,IPG, Publicis Groupe, Havas, R/GA, 72andSunny i adam&eveDDB.
Słuchaj podcastu NowyMarketing