Z początkiem 2023 roku właściciele spółki kapitałowej Global Shopper Marketing – w związku z jej dynamicznym rozwojem oraz poszerzeniem zakresu działalności – dokonają reorganizacji kluczowych elementów jej struktury. Najważniejszym z nich będzie zmiana CEO agencji. Nowym CEO GlobalSM zostanie Anna Olipra pełniąca do tej pory obowiązki client service directora. Natomiast Maciej Olipra, co-founder oraz dotychczasowy CEO – razem ze swoim wspólnikiem Dariuszem Złotowskim – skoncentruje się na koordynacji działań związanych z nowymi obszarami inwestycyjnymi agencji.
Anna na nowym stanowisku odpowiedzialna będzie za wyznaczanie celów biznesowych, a także realizację założeń nowej strategii agencji w nadchodzących latach. Zarządzać będzie również relacjami z kluczowymi klientami spółki. Olipra pracę w GlobalSM rozpoczęła w 2020 roku na stanowisku project manager. Przed dołączeniem do agencji przez około 13 lat była związana z Kompanią Piwowarską, gdzie zdobywała doświadczenie projektowe oraz uczestniczyła we wdrażaniu i rozwoju strategii sprzedażowych, marketingowych oraz IT. Wykorzystała również swoje doświadczenie managerskie, koordynując prace zespołów.
Zobacz również
Częścią zachodzących zmian jest również awans oraz włączenie w struktury zarządu firmy Beaty Grosickiej, a także nowa rola Szymona Szylaka. Obejmują oni kolejno stanowiska: business development director oraz head of design.
Funkcja Grosickiej jest świeżo utworzonym stanowiskiem dyrektorskim w strukturach zarządu firmy powołanym na potrzeby koordynacji wdrożenia strategii rozwoju spółki. Beata związana jest z branżą reklamową od 2009 roku. Specjalizuje się w kampaniach 360 stopni obejmujących aktywacje shopper marketingowe, on-trade i off-trade, eventy, digital i ATL. Doświadczenie zawodowe zdobywała w: „Bed&Breakfast”, Swiift Agencja Reklamowa, Hackett Hamilton i Gutenberg Networks. W GlobalSM realizowała projekty dla takich klientów jak: Grupa Żywiec, Hochland, Ikea, Żabka, Tefal, Electrolux, Powerade, Coca-Cola, Stock Polska, Tchibo, GSK czy Eurocash. Z powodzeniem przeprowadzała procesy przetargowe od briefu po egzekucję. W aktualnej strukturze docenia wolność działania i otwartość na nowe pomysły.
Szymon Szylak zarządzać będzie zespołem kreacji, pilnując najwyżej jakości realizacji działań. Niezmiennie pod okiem executive creative directora – Dariusza Złotowskiego. Szylak kreuje, projektuje i wdraża pomysły od ponad 13 lat. Od kwietnia br. na stanowisku head of creative team w GlobalSM. Specjalizuje się w kompleksowej identyfikacji wizualnej, obsłudze i aktywacji marek oraz kampaniach wizerunkowych i sprzedażowych. Wcześniejsze doświadczenie uzyskał m.in. w Nav Agency, gdzie od 2018 roku pracował na stanowisku art directora. W jego portfolio znajdziemy takie marki jak: Danone, Żywiec Zdrój, PGNiG, Orlen, Nutricia, Carlsberg, Jeronimo Martins, Coca-Cola, Nivea, Benefit Systems, HJ Heinz Polska, Nestle.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Przed nami dalszy rozwój, aby mu sprostać, niezbędne było postawienie na strategię zakładającą pełnienie funkcji operacyjnych przez osoby mogące w pełni skoncentrować się na bieżącej obsłudze klientów i pozyskiwaniu nowych kontrahentów. To właśnie dzięki m.in. zaangażowaniu oraz doświadczeniu Ani udało nam się nie tylko spokojnie przejść przez trudne dla branży ostatnie dwa lata, ale także zrealizować w tym czasie kilka istotnych projektów poszerzając tym samym obszar działania agencji – podkreśla Maciej Olipra. – Natomiast awans Beaty jest wprost wynikową sukcesów jej autorstwa. Profesjonalizm, zaangażowanie i niewyczerpalne pokłady pozytywnej energii Beaty są motorem napędowym spółki oraz składnikiem obecnych, jak i przyszłych sukcesów agencji. Chcąc zamknąć powyższe zmiany nowoczesną, innowacyjną i designerską klamrą nie mogę nie wspomnieć o Szymonie Szylaku, który swoim talentem, a także zaangażowaniem wzmacnia nasz, jakże istotny, dział kreacji – podsumowuje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing