Szczegóły promocji, która potrwa od lipca do końca października, można odnaleźć na www.redds.pl.
Współpraca Redd’s i Pyszne.pl to rozwiązanie dla miłośników dobrej kuchni i orzeźwiającego piwa z owocowym twistem:
Zobacz również
„Szczególnie podczas lata, kiedy nie chcemy tracić czasu i energii, chętniej sięgamy po jedzenie z dostawą do domu. Konsumenci bardzo chętnie wybierają piwo do posiłku, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Pyszne.pl. Ta promocja to propozycja dla wszystkich fanów dobrego piwa i jedzenia” – mówi Dominika Bizon z Kompanii Piwowarskiej. „Grupa użytkowników Pyszne.pl i smakoszy piwa Redd’s w dużej mierze pokrywa się. Bardzo się cieszymy, że możemy teraz wspólnie sprawić im miłą niespodziankę.” – dodaje Marta Czarnecka, dyrektor marketingu Pyszne.pl.
Aby wziąć udział w akcji „Głód Narasta?” wystarczy kupić Redd’sa w promocyjnym opakowaniu i odwiedzić stronę serwisu Pyszne.pl. Na www.pyszne.pl należy złożyć zamówienie za minimum 20 zł i wpisać promocyjny kod spod kapsla Redd’s. Każdy kapsel to 5 złotych zniżki na zamówienie. Butelki Redd’sa objęte promocją będą oznaczone czerwoną etykietą na szyjce i kapslem. Promocja dotyczy wszystkich smaków Redd’s: Malina i Granat, Gruszka i Chili, Żurawina oraz Jabłko i Trawa Cytrynowa.
Współpraca Redd’sa i Pyszne.pl będzie wsparta ogólnopolską kampanią. Za mechanizm konsumencki oraz działania BTL odpowiada agencja IQ Marketing, za kreację spotu agencja PZL, a za animację Televisor. Działania PR wykonuje agencja Tailor Made PR, social mediami zajmuje się Lubię To – linked by Isobar. Dom mediowy ZenithOptimedia odpowiada za zakup mediów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing