Głos pokolenia Zet w najnowszej kampanii OLX Praca

Głos pokolenia Zet w najnowszej kampanii OLX Praca
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet i w swojej najnowszej kampanii obala stereotypy o tym pokoleniu, równocześnie pokazując rolę, którą odgrywa ono na współczesnym rynku pracy. To kolejna odsłona projektu realizowanego przez markę pod wspólnym hasłem „Praca z korzyścią dla wszystkich”.
O autorze
2 min czytania 2024-08-20

Wychowanym w cyfrowej erze „Zetkom” przypisuje się biegłość w korzystaniu z technologii. Jednocześnie podkreśla się, że szybkie tempo życia oraz potrzeba natychmiastowego dostępu do informacji, powoduje, że to pokolenie, które potrafi na krótko skupiać swoją uwagę. Przedstawiciele najmłodszej generacji mają też wysoką świadomością społeczną, angażują się w walkę o równość praw oraz ochronę klimatu. To tylko niektóre z cech przypisywanych pokoleniu Zet. Ale pojawiają się też inne, bardziej krzywdzące opinie, między innymi te definiujące osoby urodzone po 1995 roku jako roszczeniowe, leniwe i szybko nudzące się pracą1

OLX chce zainicjować debatę dotyczącą istotnej roli, jaką już teraz Generacja Zet ogrywa na rynku pracy. W kolejnej odsłonie kampanii, realizowanej pod wspólnym hasłem „Praca z korzyścią dla wszystkich”, marka przełamuje stereotypy dotyczące Zetek i pokazuje, że to one są motorem pozytywnych zmian na rynku pracy. Równocześnie OLX podkreśla, że warunkiem wykorzystania potencjału najmłodszych pracowników jest zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań. To kolejny, po kampaniach poświęconych Silversom i rodzicom, etap budowania przez OLX platformy porozumienia i wymiany doświadczeń na rynku pracy. Tym samym OLX tworzy przestrzeń, w której swobodnie mogą wypowiadać się przedstawiciele pokolenia Zet, pracodawcy oraz liderzy opinii.

Współtwórcami kampanii byli przedstawiciele Generacji Zet, którzy odegrali kluczowe role w jej realizacji. Aktorzy, reżyser, stylistki, scenograf, fotograf oraz operator – wszyscy oni są reprezentantami tej dynamicznej i kreatywnej grupy wiekowej. Dzięki ich zaangażowaniu kampania zyskuje na autentyczności i wiarygodności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Jako OLX zawsze myślimy odważnie i podejmujemy działania, które w przyszłości mogą przyczynić się do pozytywnych zmian na rynku pracy. Chcemy pokazywać, że to rynek, na którym każdy jest ważny, ponieważ każdy go kształtuje. Tym razem oddajemy głos ludziom, którzy zdecydują o jego przyszłości. Chcemy pokazać, że to właśnie Generacja Zet, która dysponuje ogromnym potencjałem, jest niezwykle inspirująca dla współczesnego rynku pracy. W naszej kampanii chcemy pokazać młodym ludziom, że rynek pracy już na nich czeka, że jest otwarty na zmiany i że to oni mogą te zmiany wprowadzić – mówi Jolanta Święcicka, senior marketing specialist, odpowiedzialna za kampanię OLX Praca.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania zrealizowana we współpracy z Warsaw Production i agencją kreatywną VML będzie emitowana w telewizji i mediach społecznościowych, towarzyszyć jej też będą działania z zakresu public relations. W ramach kampanii przewidziano również szereg działań promocyjnych, w tym warsztaty i webinary, które mają na celu wsparcie młodych ludzi w ich drodze zawodowej, a także działania w OOH i na Spotify.

1Badania pt. „Pokolenie na rynku pracy postaw, priorytety, oczekiwania”.

Zdjęcia: mat. pras.

PS „Praca z korzyścią dla wszystkich”: OLX Praca pokazuje, że istotne jest dzielenie się urlopem rodzicielskim

OLX Praca w najnowszej kampanii reklamowej ponownie porusza ważny temat społeczny. Rok po wejściu w życie zmian w Kodeksie Pracy, wynikających z implementacji dyrektywy Work-Life Balance, marka pokazuje, że istotne jest dzielenie się urlopem rodzicielskim i jak wiele zyskują na tym wszyscy: dzieci, każde z rodziców, a także pracodawcy.