„Praca z korzyścią dla wszystkich”: OLX Praca pokazuje, że istotne jest dzielenie się urlopem rodzicielskim

„Praca z korzyścią dla wszystkich”: OLX Praca pokazuje, że istotne jest dzielenie się urlopem rodzicielskim
OLX Praca w najnowszej kampanii reklamowej ponownie porusza ważny temat społeczny. Rok po wejściu w życie zmian w Kodeksie Pracy, wynikających z implementacji dyrektywy Work-Life Balance, marka pokazuje, że istotne jest dzielenie się urlopem rodzicielskim i jak wiele zyskują na tym wszyscy: dzieci, każde z rodziców, a także pracodawcy.
O autorze
1 min czytania 2024-06-05

Wspólna opieka wspiera równowagę między pracą a życiem prywatnym, korzystnie wpływa na rozwój dziecka i wzmacnia więzi rodzinne.

– Postanowiliśmy poruszyć temat, który jest ważny dla znacznej grupy uczestników rynku pracy. Dość powiedzieć, że według spisu powszechnego z 2021 roku w Polsce żyje ponad 10 milionów rodzin, a więcej niż połowa ma dzieci. Mowa o około 27 milionach osób, których urlopy rodzicielskie w jakimś stopniu dotyczą, dotyczyć będą lub dotyczyły w przeszłości. Jako wiodąca marka wśród serwisów z ofertami pracy, łącząca pracodawców z kandydatami i pracownikami, oprócz robienia „kolejnej reklamy” chcemy wskazywać na tematy istotne społecznie i wywoływać dyskusję. Wierzymy, że za tym ruchem w wielu domach (i firmach) postrzeganie dzielenia się opieką nad dziećmi może zyskać dodatkowy wymiar – mówi Łukasz Borowicz, Commercial Activity Manager OLX.

„Praca z korzyścią dla wszystkich” to kolejna już odsłona kampanii reklamowej OLX, która oparta jest o bardzo silny insight społeczny osadzony w tematyce rynku pracy. ​

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Angażując się w taką narrację realizujemy strategiczne założenia pozycjonowania marki dostarczającej wsparcie w realizacji szerokiego wachlarza potrzeb naszych użytkowników. Poruszając wątki ważne sprawiamy, że na znaczeniu dla odbiorców zyskuje także OLX. A co warte podkreślenia, wartości prezentowane przez nas w spotach reklamowych są zgodne z tym, jak wewnętrznie funkcjonuje nasza organizacja – mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX.

Partnerem merytorycznym kampanii jest fundacja Share the Care, od lat promującą partnerski model rodziny oraz podział urlopów rodzicielskich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za prace koncepcyjne i kreatywne, a także za zaplanowanie i realizację części działań kampanijnych odpowiada agencja VML. ​

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania reklamowa wystartowała w czerwcu i obejmie emisję spotów w TV, VOD, kinach, digitalu (m.in. YT i social media), a także placementy w outdoorze (OOH i dOOH). Ponadto zaplanowano szereg aktywacji w ramach PR-u, branded contentu, product placementu, influencer & content marketingu, w tym m.in. w serwisie zawodowo.olx.pl, a także udział ekspertów OLX i fundacji Share the Care w eventach branżowych. Za zaplanowanie kampanii we współpracy z OLX odpowiada dom mediowy Mindshare. Materiały audiowizualne wyprodukował Warsaw Production Team.

PS1 Karolina Andrian (Fundacja Share the Care): Zostajesz ojcem, masz urlop rodzicielski [WYWIAD]

PS2 Zawód po 50-tce, czyli walka z rozczarowaniem na rynku pracy. Kampania wspierająca pokolenie 50+ od OLX Praca

PS3 „Kreatywność sprzedaje”: OLX – „Zmień pracę na dobre”