Żywy Gig to spotkania artystów reprezentujących zupełnie odmienne od siebie gatunki muzyczne. Efektem ich wspólnej pracy w studiu Czwórki Polskiego Radia jest utwór, który powstaje specjalnie na potrzeby kampanii. Kulminacyjnym elementem projektu jest premiera utworu na antenie stacji oraz publikacja teledysku z występu live artystów na YouTube.
Projekt budujący nowoczesny wizerunek radia wystartował w maju tego roku. Pierwszy nagrany w ten sposób utwór „Diagram” był efektem spotkania Dawida Podsiadło z duetem producentów muzycznych Flirtini. W drugiej odsłonie cyklu wystąpili Karolina Czarnecka i SoDrumatic. Tworząc utwór „Za siedmioma blokami”.
Zobacz również
„Blisko 2 000 000 wyświetleń pierwszych dwóch edycji cyklu na YouTube bez wsparcia reklamami pre-roll to sukces. Jednak najważniejsze jest, to że udało nam się stworzyć jakościową komunikację zgodną z DNA marki „Czwórka – Polskie Radio” – komentuje Joanna Gerlee Head of Creative Digital Kingom, autorka koncepcji kreatywnej „Żywy Gig”.
W ramach trzeciego „Żywego Gigu”, którego premiera odbyła się w czwartek 19 listopada swoją premierę miał utwór „Ground Level”. Autorami są Natalia Nykiel, piosenkarka pop (wcześniej zdobyła listy przebojów singlem „ Bądź duży”) oraz Auer warszawski producent muzyczny, współtwórcą kolektywu The Lordz Team. Znany z kolaboracji między innymi z Pezetem.
Agencja Digital Kingdom odpowiada za koncepcję kreatywną aktywacji oraz jej kompleksową obsługę: dobór artystów, realizację nagrania video, promocję projektu i działania PR. Planowane są kolejne 3 edycje cyklu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing