…w których słowa rewolucja i trendy odmieniane są przez wszelkie przypadki. Nam oczywiście daleko do negowania tego, że świat marketingu i reklamy jest pod wielką presją nowych mediów i wszystkiego, co związane ze zmianami społecznymi wynikającymi z cyfryzacji naszego życia. Wręcz przeciwnie.
Dlatego bardzo lubimy przykłady marek takich jak Airbnb, Spotify, Snapchat, Booking.com, Brand24 czy Uber, które wykorzystują potęgę działań w środowisku internetowym i zmieniają sposób, w jaki kupujemy wakacje, oglądamy video, śledzimy dane czy słuchamy muzyki.
Zobacz również
Co nie zmienia faktu, że dalej lubimy przykłady takich marek, jak Allegro, Nivea, Idea Bank czy Tarczyński, które umiejętnie wykorzystują mix działań marketingowych, pamiętając o niezmiennych prawach komunikacji marketingowej, sprzedając nam dużą ilość swoich produktów i usług. Mówią głośno, wyraźnie, przekonywująco i wiarygodnie. Wykorzystując zarówno nowinki, jak i stare sprawdzone narzędzia. Ale… nie uprzedzajmy faktów, jak mawiał klasyk szpiegowskich opowieści. Zapraszamy do poniższej prezentacji, w której rozebraliśmy na czynniki pierwsze działania wspomnianych już marek, jak też kilku innych, zarówno z branży czysto konsumenckiej, jak i business to business. Miłej lektury.