„Głowy do góry!”– kampania dla wszystkich, którzy chcą kibicować z głową!

Agencja K2 przygotowała strategię i koncepcję kreatywną do kampanii wizerunkowej „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem” dla PZU.
O autorze
1 min czytania 2012-06-12

Działania zaplanowano na dni odbywających się w Polsce meczów Euro 2012 (4 mecze w Warszawie, 2 w Gdańsku oraz 1 we Wrocławiu). Aktywności mają charakter eventowy i będą wspierane przez reklamę displayową w internecie oraz aktywności z obszaru media relations, social i e-PR. Za zakup mediów do kampanii odpowiada ACR.

Kampania jest częścią działań wpisujących się w proces rebrendingu PZU, przeprowadzonych w połowie maja tego roku. Celem działań, jest wzmocnienie świadomości przemian ubezpieczyciela, a także podkreślenie nowoczesnego podejścia do Klientów i zaproponowanie nowej formy kibicowania podczas meczów.

Działania pod hasłem „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem!“ dają możliwość kibicowania w niecodzienny sposób. Podczas każdego z siedmiu eventów kibice będą mogli otrzymać wielkoformatowe wydruki swojej twarzy i dzięki temu gadżetowi pokazać się jako „Wielcy Kibice“, którzy kibicują z głową. Wydruki będzie można wykonać w specjalnie przygotowanych punktach „Wielkiego Kibica“ PZU, zlokalizowanych w w najbardziej ruchliwych punktach miast-gospodarzy. Punkty „Wielkiego Kibica“ dostępne będą dla wszystkich (zarówno tych, którzy kibicować będą na stadionie, jak i tych, którzy mecz będą oglądać w strefie kibica, czy w domu z przyjaciółmi). Ubezpieczyciel przygotował również wielkoformatowe wydruki z hasłami wzorowanymi na okrzyki kibiców, które będą rozdawane w pobliżu punktów Wielkiego Kibica przez animatorów.

Więcej informacji o akcji można znaleźć na stronie: www.glowydogory.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aktywności ruszają 8 czerwca, w dniu pierwszego meczu, i potrwają do końca czerwca 2012.

K2 i ACR pracują dla PZU od 2009 roku. W tym czasie zrealizowano szereg kampanii produktowych, a w ostatnim czasie K2 i ACR wspierały również proces komunikacji rebrandingu ubezpieczyciela, odpowiadając za działania prowadzone w Internecie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się