GLS odświeża identyfikację wizualną marki

GLS zaprezentował nową identyfikację wizualną swojej marki. Koncepcja odświeżenia aspektu graficznego marki zainspirowana jest sukcesami GLS w szybko zmieniającym się świecie usług kurierskich, będąc jednocześnie wyrazem ambicji związanych z rozwojem firmy.
O autorze
1 min czytania 2021-10-07

Dzięki stosowanym przez firmę GLS kompleksowym rozwiązaniom każda dostawa paczki jest spersonalizowanym procesem. Nowa identyfikacja wizualna marki odzwierciedla cele, które stawia przed sobą GLS, nadając jej świeży i pełen energii wygląd przystosowany do funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości. 

Nowy projekt graficzny przyciąga uwagę efektownym połączeniem kolorów – niebieskiego i żółtego. Żółta strzałka, która od dawna jest symbolem firmy, została wkomponowana w literę G o kształcie bardziej zwartym od dotychczasowego, a cały skrót kończy kropka symbolizująca specjalistyczne kompetencje GLS, misję świadczenia usług doręczenia „od punktu do punktu” i relacje z klientami na miarę epoki cyfrowej. Ulepszony wygląd dopełnia jasny styl komunikacji marki o lekkim i dowcipnym tonie.

Odświeżenie marki zbiega się w czasie z dużymi zmianami w firmie. Klienci coraz częściej szukają wygodnych, przejrzystych i zrównoważonych rozwiązań transportowych. W odpowiedzi na to rosnące zapotrzebowanie, GLS dostosowuje swoją sieć dystrybucji oraz usługi, wprowadzając rozwiązania wygodniejsze oraz bardziej międzynarodowe, cyfrowe i zrównoważone. Firma zamierza wzmocnić swoją pozycję lidera w zakresie usług transgranicznych, koncentrując się na rozwoju usług B2C, przy jednoczesnym utrzymaniu silnej pozycji w sektorze B2B. Dzięki wyspecjalizowanej sieci międzynarodowej połączonej z dobrą znajomością rynków lokalnych, firma GLS jest przekonana, że osiągnie swoje cele rozwojowe do roku 2025.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Od ponad 30 lat dostarczamy najbardziej spersonalizowane i kompleksowe usługi. Nasi pracownicy i klienci wspólnie zbudowali solidną platformę współpracy. W związku z szybko zmieniającymi się potrzebami klientów i rynkiem usług kurierskich, nadszedł czas, abyśmy i my się zmienili. Zaktualizowana identyfikacja wizualna marki odzwierciedla charakter naszej pracy i nasze ambicje w sposób bardziej wyrazisty i innowacyjny. Jest dynamiczna, odważna, nowoczesna, sugestywna i osobista. Doskonale wyraża to, kim jesteśmy i kim będziemy – mówi Martin Seidenberg, CEO GLS Group.

Odświeżona identyfikacja wizualna marki będzie stopniowo wprowadzana na wszystkich rynkach w Europie i Ameryce Północnej, a jej oficjalny debiut nastąpił 4 października.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się