Wysyłkomaty to sieć maszyn umożliwiających wygodne nadanie przesyłek w zautomatyzowany sposób: każdy Wysyłkomat bezobsługowo waży i mierzy paczki, drukuje etykiety i przyjmuje płatności zbliżeniowe oraz BLIK-em.
Współpraca GLS Poland z firmą ASAPON, operatorem Wysyłkomatów, jest odpowiedzią na błyskawiczny rozwój branży e-commerce, w szczególności sklepów działających na mniejszą skalę, a także rosnące zapotrzebowanie na wygodne wysyłki paczek do rodziny i bliskich.
Zobacz również
– Skorzystanie z naszych usług poprzez Wysyłkomaty to dobre rozwiązanie dla tych nadawców, którzy wysyłają mniejsze wolumeny paczek zagranicznych, a przy tym zależy im na elastyczności i niezawodności. Urządzenia pozwalają nadać przesyłki szybko i o dowolnej porze, a nasza sieć międzynarodowa obejmuje 40 krajów w Europie oraz USA i Kanadzie – mówi Małgorzata Markowska, marketing manager GLS Poland.
Za koncepcję, oprawę graficzną oraz realizację kampanii odpowiada Agencja Heynow. Punktem wyjścia do stworzenia koncepcji „Bliżej tych, którzy są dalej” jest idea pielęgnowania relacji na odległość.
– Szczególnie teraz – w obliczu pandemii, obostrzeń, czasowo zamykanych granic, ale również w każdej innej rzeczywistości, chcemy być jak najbliżej tych, którzy są dla nas ważni, a przebywają gdzieś daleko. Zaskakiwanie bliskich paczkami niespodziankami czy też przesyłanie im tego, czego potrzebują, o co nas proszą, jest – oprócz rozmów telefonicznych czy videochatów – jednym z powszechnych i ważnych elementów bycia w kontakcie. Będąc od siebie daleko geograficznie, nadal możemy być blisko emocjonalnie – wyjaśnia Kamilla Wierzchucka, strategy&concept director w Heynow.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kampania digitalowa promująca usługę jest realizowana we wszystkich miastach, w których są zlokalizowane Wysyłkomaty i obejmuje działania w social mediach (Facebook i Instagram), SEM, a także audience targeting.
Słuchaj podcastu NowyMarketing