Program ambasadorski, jaki firma uruchamia ma na celu zwiększenie świadomości Go Sport.
Założeniem akcji jest promocja hasła marki „Żyjmy Sportem”, które ma nie być jedynie pustym sloganem, ale mają stać za nim prawdziwi ludzie i ich pasje. Dzięki temu marka GO Sport będzie kojarzona zarówno z miejscem zakupów produktów sportowych, jak i ze wsparciem i motywatorem do działań.
Zobacz również
„Chcemy stworzyć społeczność #AmbasadorGOSport, gdzie każdy żyje sportem i zaraża swoją pasją innych. Dzisiejsze narzędzia społecznościowe dają możliwość dotarcia do ambasadorów i ekspozycji tych osób. Dlatego szukamy ich na Facebooku i Instagramie. W każdym miesiącu wybieramy po kilku ambasadorów, z którymi się kontaktujemy, dlatego gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w akcji” – mówi Piotr Czerpak, Koordynator ds. CRM i Internetu GO Sport.
Kto może zostać Ambasadorem?
Najważniejszym przesłaniem programu jest to, że ambasadorem może zostać każdy. Go Sport dba zarówno o osoby, które dopiero rozpoczynają przygodę ze sportem, jak i o ludzi aktywnych od dłuższego czasu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej szczegółów, jak zostać ambasadorem znajdziemy pod linkiem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing