GO Sport ruszył z unikalnym programem ambasadorskim

GO Sport to francuska grupa kapitałowa, która reprezentuje dwie marki sklepów w Polsce: GO Sport oraz Courir. GO Sport jest nie tylko jednym z największych dystrybutorów artykułów sportowych, ale także liderem na rynku warszawskim.
O autorze
1 min czytania 2017-03-08

Program ambasadorski, jaki firma uruchamia ma na celu zwiększenie świadomości Go Sport.

Założeniem akcji jest promocja hasła marki „Żyjmy Sportem”, które ma nie być jedynie pustym sloganem, ale mają stać za nim prawdziwi ludzie i ich pasje. Dzięki temu marka GO Sport będzie kojarzona zarówno z miejscem zakupów produktów sportowych, jak i ze wsparciem i motywatorem do działań.

„Chcemy stworzyć społeczność #AmbasadorGOSport, gdzie każdy żyje sportem i zaraża swoją pasją innych. Dzisiejsze narzędzia społecznościowe dają możliwość dotarcia do ambasadorów i ekspozycji tych osób. Dlatego szukamy ich na Facebooku i Instagramie. W każdym miesiącu wybieramy po kilku ambasadorów, z którymi się kontaktujemy, dlatego gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w akcji” – mówi Piotr Czerpak, Koordynator ds. CRM i Internetu GO Sport.

Kto może zostać Ambasadorem?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najważniejszym przesłaniem programu jest to, że ambasadorem może zostać każdy. Go Sport dba zarówno o osoby, które dopiero rozpoczynają przygodę ze sportem, jak i o ludzi aktywnych od dłuższego czasu.

Więcej szczegółów, jak zostać ambasadorem znajdziemy pod linkiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się