Goethe-Institut. Bardziej

Trawa na plakacie? Nietypowa reklama Goethe-Institut w kooperacji z warszawskimi lokalami! Ruszył nabór na nowe kursy w Goethe-Institut. Do 30 września każdy chętny będzie mógł zapisać się na kursy dostosowane do jego potrzeb.
O autorze
1 min czytania 2015-09-21

We wrześniu tego roku Goethe-Institut w Warszawie obchodzi 25 lecie swojej działalności. Z tej okazji przygotowano wydarzenie „25 godzin na 25 lecie Goethe-Institut”, które oficjalnie rozpocznie kursy w odświeżonym, bardziej przyjaznym i inspirującym Instytucie.

Goethe-Institut już od ćwierć wieku współtworzy przestrzeń miejską w Warszawie, dbając o jej jakość i strukturę. Tej jesieni reklama kursów stała się elementem miasta. Standardowe plakaty zastąpiono obrazami wypełnionymi żywą trawą. Zawisły one w modnych warszawskich lokalach – „Chłodna 25”, „Znajomi Znajomych”, „Pardon To Tu”, „Państwo Miasto” i „Karma”. Reklama jest bardziej widoczna, bardziej inspirująca, bardziej ekologiczna, odpowiedzialność społeczna w przestrzeni miasta staje się bardziej istotna.

Za pomysł i wdrożenie kampanii odpowiada agencja Leniva Studio.

W ofercie Goethe-Institut można znaleźć zarówno kursy dla dzieci, młodzieży, jak i dorosłych. Wychodząc naprzeciw potrzebom uczęszczających osób stworzono również kursy przygotowawcze do matury, kompetencyjne oraz języka zawodowego. Zapisy prowadzone są od 14 do 30 września. Można ich dokonać telefonicznie, umawiając się na test poziomujący.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W trakcie wydarzenia rocznicowego będzie można wziąć udział w jednej z lekcji pokazowych, które odbędą się w piątek i sobotę. W sobotę po południu zaplanowano trzy lekcje skierowane specjalnie do osób zainteresowanych technicznymi nowinkami –będą się odbywać przy użyciu iPadów oraz interaktywnych tablic. Goethe-Institut przygotował również niespodziankę dla odwiedzających – konkurs z nagrodami w postaci kursu językowego w Niemczech oraz dwóch kursów w Goethe-Institut w Warszawie. Szczegóły konkursu będzie można poznać podczas imprezy.

Link do wydarzenia na Facebooku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Najważniejsze informacje:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Goethe-Institut
ul. Chmielna 13 a
00-021 Warszawa
+48 22 505 90 00

Zapisy 14-30.09.2015

Więcej informacji na stronie.