Gdy w 2022 roku JIMEK po raz pierwszy zagrał ze znakomitymi, wielopokoleniowymi gośćmi i orkiestrą „Historię Polskiego Hip-Hopu”, zobaczyło ją na żywo 25 tys. osób. W 2023 roku JIMEK ponownie zaprezentuje zakochanym w rapie słuchaczom przedsięwzięcie o historycznej wadze.
Sukces niedawnego koncertu sprawił, że fani jeszcze raz będą mogli posłuchać nieśmiertelnych klasyków i najnowszych hitów z bogatym instrumentarium, tym razem na Stadionie Śląskim w Chorzowie.
Zobacz również
Preludium do nadchodzącego koncertu jest wykonany premierowo podczas poprzedniego widowiska medley. Ilustruje on historię polskiego hip-hopu i fragmenty ponadczasowych utworów.
Wśród gości, którzy pojawią się w drugiej odsłonie projektu, nie brakuje najważniejszych postaci zarówno nowych, jak i nieco starszych historii gatunku. Swoje przybycie potwierdzili już tacy artyści i takie składy jak Fenomen, Fisz, Grammatik, Kaliber 44, Molesta, Onar, O.S.T.R, Otsochodzi, Pezet, Płomień 81, Szczyl, Tede oraz Young Leosia.
Druga odsłona projektu JIMKA odbędzie się na Stadionie Śląskim w Chorzowie już 16.09.2023 r. Bilety można znaleźć na stronie: historiahiphopu.pl, na platformie Going., Empik Bilety oraz w Salonach Empik.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. Mateusz Czech
Organizatorem całego przedsięwzięcia jest Going., natomiast za koncepcję kreatywną, strategię komunikacji, strategię i zakup mediów oraz wsparcie social media odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard. Identyfikacja wizualna, w tym m.in. Key Visual, materiały OOH i DOOH, animacje, projekt strony internetowej czy oprawa wizualna wydarzenia, po raz kolejny została stworzona przez Ekstrakt.studio.