Agencja Space Cat została założona w lutym b.r przez Macieja Skrzypczaka i Barta Woźniaka, strategicznymi inwestorami zostali Maciej Bielicki i Yuri Drabent, wieloletni współpracownicy Macieja Skrzypczaka. Space Cat specjalizuje się w influencer marketingu, TikTok Ads oraz w tworzeniu treści audio i short video. Spółka prowadzi projekty dla między innymi takich marek jak Empik, Decathlon, Iwostin, Park of Poland, Levis. Współpracuje też z domami mediowymi i agencjami, m.in. Przestrzeń i VML. Space Cat zrzesza i reprezentuje we współpracy z markami grono największych TikTokerów – gwiazdy Pokolenia Z.
Agencja Golden Coil oferuje usługi z zakresu marketingu z udziałem twórców internetowych, m.in. strategię, kreację, produkcję wideo i analizy. Specjalizuje się w platformie YouTube. Współpracuje na wyłączność z takimi influencerami jak m.in. Naruciak, Gimper, Mandzio, Poszukiwacz, Magda Bereda czy Lachu. Wiosną 2017 roku usługi współpracujących z nią influencerów zaczęły być oferowane przez Polsat Media w ramach marki Polsat Media AdTube
Zobacz również
– Golden Coil to bardzo dobrze funkcjonujący biznes co roku generujący zyski, które postanowiliśmy zainwestować. Długo szukaliśmy spółki, która spełnia dwa warunki – prowadzi działania komplementarne do naszych, oraz zarządzana jest przez team, w który mocno wierzymy. TikTok to przyszłość naszej branży, a Maciej stworzył już dwa udane biznesy związane z marketingiem – cieszymy się z inwestycji w Space Cat! – powiedziała Martyna Karaś, CEO Golden Coil.
Space Cat Industries zamierza przeznaczyć inwestycję na przyspieszenie rozwoju: otwiera nowe rekrutacje, poszerza grono obsługiwanych talentów oraz inwestuje w obszarze social commerce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]