Do konkursu zgłoszono 1395 prac z 26 krajów, w tym 121 z Polski. Pierwszego dnia festiwalu poznaliśmy laureatów w kategoriach Radio, Digital, Mobile, New or innovative, Digital campaigns, Mobile campaigns, Direct campaigns i Events.
Laureaci z Polski
Getin Noble Bank zdobył Grand Prix i Golden Drum w kategorii New or innovative za nagrodzony także kanneńskim Lwem projekt Karta MasterCard Display:
Zobacz również
Ogilvy & Mather Warsaw zdobyła dwa Złote Bębny w kategoriach Radio i Events za kampanię „Język polski jest ą ę”:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
180heartbeats + JUNG v. MATT nagrodzono Srebrnym Bębnem w kategorii Digital za projekt „Good deal for good” dla UNICEF:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
John Pitcher Warszawa otrzymał Silver Drum w kategorii Mobile za aplikację „Zbędne kalorie” przygotowaną dla PCK:
Pozostali laureaci
Golden Drum Grand Prix w kategoriach Radio, New or innovative oraz Events zdobyła nagrodzona Tytanowym Lwem Kampania „10 meters apart” przygotowana przez macedońską agencję New Moment New Ideas Company ze Skopje:
Przygotowany dla marki adidas przez TBWA/Helsinki projekt „adidas Window Shopping” zdobył Grand Prix w kategorii Digital i Złote Bębny w kategoriach Mobile i New or innovative:
Grand Prix w kategorii Direct campaigns i Golden Drum w kategorii Events zdobył izraelski projekt „Pay as you wish. Hummus Restaurant” zrealizowany przez Baumann Ber Rivnay Saatchi &Saatchi dla Achla Hummus:
Golden Drum Grand Prix w kategorii Digital campaigns nagrodzono rumuński projekt „Why Don’t You Come Over?”, który dla Gandul.info przygotowała agencja GMP Advertising & WEBSTYLER:
w kategorii Digital, Digital Campaigns i Mobile nagrodzono jeszcze:
Golden Drum: „One photo a day in the worst year of my life” Saatchi & Saatchi Belgrade:
Golden Drum: „Bucharest Not Budapest” BV McCann Erickson Romania:
Golden Drum: Turkish Airlines Eye of the Fan
Golden Drum: Donate with Style McCann Erickson Digital z Izraela:
Silver Drum: Sound Studio Holly Website
Share openning:
Accessibility Map
Earth Hour 2013 : In the Name of Change
Banner Curtain
Coca-Cola – Share Your Voice
KFC Bite to win
Pogometr