Golden Drum 2013 – Grand Prix dla Getin Noble Bank

Golden Drum 2013 – Grand Prix dla Getin Noble Bank
9 października w Portorożu w Słowenii rozpoczął się 20. Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Drum. Grand Prix zdobył Getin Bank. Wśród pierwszych laureatów znalazły się także Ogilvy & Mather Warsaw, John Pitcher i 180heartbeats + JUNG v. MATT
O autorze
1 min czytania 2013-10-09

Do konkursu zgłoszono 1395 prac z 26 krajów, w tym 121 z Polski. Pierwszego dnia festiwalu poznaliśmy laureatów w kategoriach Radio, Digital, Mobile, New or innovative, Digital campaigns, Mobile campaigns, Direct campaigns i Events.

Laureaci z Polski

Getin Noble Bank zdobył Grand Prix i Golden Drum w kategorii New or innovative za nagrodzony także kanneńskim Lwem projekt Karta MasterCard Display:

Ogilvy & Mather Warsaw zdobyła dwa Złote Bębny w kategoriach Radio i Events za kampanię „Język polski jest ą ę”:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

180heartbeats + JUNG v. MATT nagrodzono Srebrnym Bębnem w kategorii Digital za projekt „Good deal for good” dla UNICEF:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

John Pitcher Warszawa otrzymał Silver Drum w kategorii Mobile za aplikację „Zbędne kalorie” przygotowaną dla PCK:

Pozostali laureaci 

Golden Drum Grand Prix w kategoriach Radio, New or innovative oraz Events zdobyła nagrodzona Tytanowym Lwem Kampania „10 meters apart” przygotowana przez macedońską agencję New Moment New Ideas Company ze Skopje:

Przygotowany dla marki adidas przez TBWA/Helsinki projekt „adidas Window Shopping” zdobył Grand Prix  w kategorii Digital i Złote Bębny w kategoriach Mobile i New or innovative:

Grand Prix w kategorii Direct campaigns i Golden Drum w kategorii Events zdobył izraelski projekt „Pay as you wish. Hummus Restaurant” zrealizowany przez Baumann Ber Rivnay Saatchi &Saatchi dla Achla Hummus:

Golden Drum Grand Prix w kategorii Digital campaigns nagrodzono rumuński projekt „Why Don’t You Come Over?”, który dla Gandul.info przygotowała agencja GMP Advertising & WEBSTYLER:

w kategorii Digital, Digital Campaigns i Mobile nagrodzono jeszcze:

Golden Drum: „One photo a day in the worst year of my life” Saatchi & Saatchi Belgrade:


Golden Drum: „Bucharest Not Budapest” BV McCann Erickson Romania:

Golden Drum: Turkish Airlines Eye of the Fan

Golden Drum: Donate with Style McCann Erickson Digital z Izraela:

Silver Drum: Sound Studio Holly Website

Share openning: 

Accessibility Map

Earth Hour 2013 : In the Name of Change

Banner Curtain

Coca-Cola – Share Your Voice

KFC Bite to win

Pogometr