TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

GoldenGrid zaprojektował interface serwisu e-commerce dla Grupy Amica

Specjalizująca się w projektach UX/UI agencja GoldenGrid wzięła udział w tworzeniu serwisu zakupowego dla firmy Amica. Jest to odpowiedź polskiego producenta sprzętu AGD na potrzeby klientów, którzy wyrazili chęć zakupu wybranych akcesoriów domowych i produktowych bezpośrednio od producenta.
O autorze
1 min czytania 2022-06-14

Prace nad e-commerce Grupy Amica odbyły się w ramach przebudowy serwisu Amica.pl. Oprócz odświeżenia szaty graficznej i dostosowania jej do najnowszych trendów w zakresie user experience, ze stroną marki został zintegrowany nowoczesny sklep internetowy przygotowany przez zespół e-commerce firmy Exorigo-Upos. Dzięki temu, użytkownik robiąc zakupy, cały czas pozostaje w serwisie Amica.pl, utrzymując dostęp do wszystkich jego funkcjonalności.

Sklep online marki Amica wyróżnia się niezwykle czytelnym i atrakcyjnym designem. Użytkownik może też liczyć na intuicyjną wyszukiwarkę, efektywną porównywarkę, a także przyjazną ścieżkę zakupową połączoną z praktycznymi informacjami – specyfikacją produktu, inspiracjami, opiniami, sugerowanymi produktami dodatkowymi i plikami do pobrania. Na e-commerce składają się przede wszystkim akcesoria domowe i produktowe. Całość została oparta o layouty graficzne i system nawigacji zaprojektowany z myślą o urządzeniach mobilnych.

W pracach nad nowym serwisem i sklepem internetowym agencja GoldenGrid współpracowała z firmą Exorigo-Upos – dostawcą m.in. rozwiązań technologicznych dla sklepów internetowych. W planach jest wdrożenie tak kompleksowego rozwiązania również na kolejnych rynkach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj