GoldenGrid zaprojektował interface serwisu e-commerce dla Grupy Amica

Specjalizująca się w projektach UX/UI agencja GoldenGrid wzięła udział w tworzeniu serwisu zakupowego dla firmy Amica. Jest to odpowiedź polskiego producenta sprzętu AGD na potrzeby klientów, którzy wyrazili chęć zakupu wybranych akcesoriów domowych i produktowych bezpośrednio od producenta.
O autorze
1 min czytania 2022-06-14

Prace nad e-commerce Grupy Amica odbyły się w ramach przebudowy serwisu Amica.pl. Oprócz odświeżenia szaty graficznej i dostosowania jej do najnowszych trendów w zakresie user experience, ze stroną marki został zintegrowany nowoczesny sklep internetowy przygotowany przez zespół e-commerce firmy Exorigo-Upos. Dzięki temu, użytkownik robiąc zakupy, cały czas pozostaje w serwisie Amica.pl, utrzymując dostęp do wszystkich jego funkcjonalności.

Sklep online marki Amica wyróżnia się niezwykle czytelnym i atrakcyjnym designem. Użytkownik może też liczyć na intuicyjną wyszukiwarkę, efektywną porównywarkę, a także przyjazną ścieżkę zakupową połączoną z praktycznymi informacjami – specyfikacją produktu, inspiracjami, opiniami, sugerowanymi produktami dodatkowymi i plikami do pobrania. Na e-commerce składają się przede wszystkim akcesoria domowe i produktowe. Całość została oparta o layouty graficzne i system nawigacji zaprojektowany z myślą o urządzeniach mobilnych.

W pracach nad nowym serwisem i sklepem internetowym agencja GoldenGrid współpracowała z firmą Exorigo-Upos – dostawcą m.in. rozwiązań technologicznych dla sklepów internetowych. W planach jest wdrożenie tak kompleksowego rozwiązania również na kolejnych rynkach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj