Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

GoldenSubmarine dla LPP S.A.

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine rozpoczęła współpracę z polskim koncernem odzieżowym LPP S.A. (właściciel marek odzieżowych RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY). GoldenSubmarine wesprze klienta we wprowadzeniu nowej marki na rynek.
O autorze
0 min czytania 2015-08-20

Agencja została wybrana w wyniku wygranego przetargu. GoldenSubmarine odpowiada za stworzenie kreacji i UX serwisu internetowego nowej marki. Premierę projektu zaplanowano na przełom 2015/2016 roku.