Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

GoldenSubmarine dla marki Leżajsk

Agencja GoldenSubmarine rozpoczyna obsługę marki Leżajsk, obejmującą całość aktywności digitalowych.
O autorze
0 min czytania 2018-03-30

Oznacza to nie tylko obsługę obecności w mediach społecznościowych, lecz również wsparcie aktywacji konsumenckich w kanale cyfrowym oraz działań w ramach sponsoringu sportowego marki Leżajsk.

Obecnie sponsoruje ona zespoły z regionu, z którego się wywodzi: piłkarzy Stali Mielec i siatkarzy Asseco Resovii Rzeszów.

Leżajsk jest piątą marką z portfolia Grupy Żywiec, którą obsługuje GoldenSubmarine. Obok Leżajska, agencja pracuje dla Specjala, Tatry, Brackiego oraz Dzikiego Sadu.

Współpraca z Leżajskiem rozpoczyna się w kwietniu i jest bezterminowa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj