Oznacza to nie tylko obsługę obecności w mediach społecznościowych, lecz również wsparcie aktywacji konsumenckich w kanale cyfrowym oraz działań w ramach sponsoringu sportowego marki Leżajsk.
Obecnie sponsoruje ona zespoły z regionu, z którego się wywodzi: piłkarzy Stali Mielec i siatkarzy Asseco Resovii Rzeszów.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Leżajsk jest piątą marką z portfolia Grupy Żywiec, którą obsługuje GoldenSubmarine. Obok Leżajska, agencja pracuje dla Specjala, Tatry, Brackiego oraz Dzikiego Sadu.
Współpraca z Leżajskiem rozpoczyna się w kwietniu i jest bezterminowa.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]