GoldenSubmarine dla NIVEA MEN

Trwa loteria NIVEA MEN pod hasłem „Wejdź na stadion pełen nagród”, za której koncept i realizację oraz promocję odpowiada agencja GoldenSubmarine.
O autorze
1 min czytania 2019-12-05

Loteria adresowana do mężczyzn, zwłaszcza kibiców futbolu, komunikowana jest w digitalu, TVC i BTL-u, przede wszystkim w sieciach sprzedaży. Aby wziąć udział w akcji „Wejdź na stadion pełen nagród”, należy zakupić przynajmniej jeden produkt z linii NIVEA MEN, a następnie zarejestrować dowód zakupu. Można to zrobić albo na stronie konkursowej (www.niveamen.pl) albo za pomocą SMS-a. Następnym krokiem jest wybór miejsca na stadionie i… sprawdzenie wygranej (poza głównymi).

Loteria trwa do końca grudnia 2019, a ostatnie losowanie nagród nastąpi 7 stycznia 2020 roku. Główne nagrody to podwójne bilety na mecz Realu Madryt (którego oficjalnym sponsorem jest NIVEA MEN) – i to najbardziej kultowy pojedynek piłkarski: El Clasico z Barceloną. Poza tym do wygrania są telewizory Samsung, a także kilkaset piłek z logo Realu, zestawy kosmetyków i vouchery do sklepów Decathlon.

Nagrody główne – czyli bilety na mecz i telewizory – są losowane dwukrotnie (6 grudnia i 7 stycznia), zaś o wygraniu jednej z pozostałych nagród można dowiedzieć się sprawdzając miejsce na wirtualnym stadionie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj