GoldenSubmarine i ING Bank Śląski odmieniają finanse Polaków

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine przygotowała na zlecenie ING Banku Śląskiego internetową kampanię zachęcającą Polaków do systematycznego oszczędzania. Dzięki startującemu właśnie Programowi 21 dni, który wspiera i uczy systematycznego oszczędzania.
O autorze
1 min czytania 2014-02-21

Program towarzyszy nowej kampanii mediowej konta oszczędnościowego banku, nawiązującej do idei tzw. „smart shoppingu”.

Program 21 dni ma za zadanie odmienić podejście Polaków do oszczędzania i pokazać, że wcale nie musi być ono uciążliwe i wymagać wielu wyrzeczeń. Jego idea wychodzi wprost z „zasady 21 dni” – podobno właśnie tyle czasu potrzeba, by regularne powtarzanie jakiejś czynności weszło nam w nawyk. I tak właśnie jest z odkładaniem pieniędzy – można się go po prostu nauczyć.

Osoba biorąca udział w Programie codziennie przez 21 dni loguje się do aplikacji webowej www.program21dni.pl i odkłada wirtualne 5 zł. W ten sposób wyrabia nawyk oszczędzania i przy okazji otrzymuje wsparcie merytoryczne i nagrody w postaci ciekawych artykułów z tego obszaru i darmowych e-booków. Do regularnego oszczędzania motywuje dodatkowo para aktorów znana z reklam ING Banku Śląskiego – Agata Kulesza i Jacek Braciak. Krótkie filmy z tymi popularnymi osobami pojawiają się w trakcie działania programu. Na wytrwałych po 21 dniach systematycznego oszczędzania czeka główna nagroda – kod VOD na 21 filmów oraz oferta założenia Otwartego Konta Oszczędnościowego w ING Banku Śląskim na 3% w skali roku.

Program 21 dni podchodzi kompleksowo do idei oszczędzania. Przez cały czas jego trwania eksperci banku i znani blogerzy m.in. Monika Mikowska z jestem.mobi, Grzegorz Marczak z antyweb.pl, Wojciech Boczoń z Bankier.pl czy Andrzej Tucholski z jestKultura.pl opowiadają o swoich pomysłach na odkładanie pieniędzy. Poznamy m.in. przydatne mobilne aplikacje i specjalne narzędzia finansowe, dowiemy się, jak efektywnie robić zakupy czy wyjechać w podróż za niewielkie pieniądze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na potrzeby Programu 21 dni, agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine przygotowała strategię komunikacji i całą kreację – landing page, aplikację webową, displaye na największe portale, m.in. Onet.pl, WP.pl, czy YouTube, koncepcję oraz postprodukcję filmów. Za ich produkcję odpowiedzialna była agencja Simpleframe.

Strona kampanii dostępna jest pod adresem www.ingbank.pl/oszczedzaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się