Program towarzyszy nowej kampanii mediowej konta oszczędnościowego banku, nawiązującej do idei tzw. „smart shoppingu”.
Program 21 dni ma za zadanie odmienić podejście Polaków do oszczędzania i pokazać, że wcale nie musi być ono uciążliwe i wymagać wielu wyrzeczeń. Jego idea wychodzi wprost z „zasady 21 dni” – podobno właśnie tyle czasu potrzeba, by regularne powtarzanie jakiejś czynności weszło nam w nawyk. I tak właśnie jest z odkładaniem pieniędzy – można się go po prostu nauczyć.
Zobacz również
Osoba biorąca udział w Programie codziennie przez 21 dni loguje się do aplikacji webowej www.program21dni.pl i odkłada wirtualne 5 zł. W ten sposób wyrabia nawyk oszczędzania i przy okazji otrzymuje wsparcie merytoryczne i nagrody w postaci ciekawych artykułów z tego obszaru i darmowych e-booków. Do regularnego oszczędzania motywuje dodatkowo para aktorów znana z reklam ING Banku Śląskiego – Agata Kulesza i Jacek Braciak. Krótkie filmy z tymi popularnymi osobami pojawiają się w trakcie działania programu. Na wytrwałych po 21 dniach systematycznego oszczędzania czeka główna nagroda – kod VOD na 21 filmów oraz oferta założenia Otwartego Konta Oszczędnościowego w ING Banku Śląskim na 3% w skali roku.
Program 21 dni podchodzi kompleksowo do idei oszczędzania. Przez cały czas jego trwania eksperci banku i znani blogerzy m.in. Monika Mikowska z jestem.mobi, Grzegorz Marczak z antyweb.pl, Wojciech Boczoń z Bankier.pl czy Andrzej Tucholski z jestKultura.pl opowiadają o swoich pomysłach na odkładanie pieniędzy. Poznamy m.in. przydatne mobilne aplikacje i specjalne narzędzia finansowe, dowiemy się, jak efektywnie robić zakupy czy wyjechać w podróż za niewielkie pieniądze.
Na potrzeby Programu 21 dni, agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine przygotowała strategię komunikacji i całą kreację – landing page, aplikację webową, displaye na największe portale, m.in. Onet.pl, WP.pl, czy YouTube, koncepcję oraz postprodukcję filmów. Za ich produkcję odpowiedzialna była agencja Simpleframe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Strona kampanii dostępna jest pod adresem www.ingbank.pl/oszczedzaj.
Słuchaj podcastu NowyMarketing