W samym 2016 roku do agencji dołączyło wielu nowych klientów, m.in.:, Winiary, Monte, Vienna Life, Braster czy Grupa Żywiec, która powierzyła nam swoje marki: Dziki Sad, Tatra, Specjal i Brackie Pils.
„Dotychczasowi klienci w 2016 zwiększali zakres współpracy z agencją. Największym sukcesem w tym obszarze było rozszerzenie partnerstwa z NIVEA na wszystkie marki przez kolejne dwa lata.” – podkreśla Marta Krysik wiceprezes zarządu.
Zobacz również
„Do naszych kampanii udało się zaprosić wiele gwiazd, jak Magdalena Różczka, Maja Sablewska czy Kuba Jankowski. Ta współpraca wpłynęła na sukces takich projektów, jak „OneZakręcone” czy kampania ING Banku Śląskiego poświęcona tematyce oszczędzania. Dobre wyniki agencji bardzo mnie cieszą, ale ciągle mamy ochotę na więcej” – powiedział Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine. Jak zapowiada, w planach agencji jest kilka spektakularnych kampanii, które już wkrótce będzie można zobaczyć w internecie i innych mediach.
Na 65 proc. wzrost złożyło się wiele dużych kampanii. Kilka z nich zostało dostrzeżonych i nagrodzonych przez branżę i klientów. Agencja otrzymała nagrody w konkursach Effie, Kreatura i GoldenArrow. W rankingach mediów branżowych wysoko uplasowała się m.in. kampania csr dla Dzikiego Sadu z Grupy Żywiec. Przeprowadzony został rebranding i launch nowej marki – Vienna Life. Rekordy popularności bije nieustannie Klub Moja NIVEA, w który zaangażowało się już prawie 400 000 Polek i który zdobył globalną nagrodę grupy Beiersdorf w kategorii Best Interactive Content.
Od powstania agencji w 2008 roku firma zanotowała już trzykrotny wzrost przychodów. Pracuje na to zespół blisko 90 specjalistów pracujących w obu oddziałach firmy – poznańskim i warszawskim.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing