Marka GoldenGrid będzie działała pod parasolem GoldenSubmarine. Agencja od dłuższego czasu rozwija kompetencje w zakresie UX/UI oraz e-commerce. Z powodzeniem zrealizowała już szereg projektów UX i analitycznych m.in. dla firm Super-Pharm, Carrefour, Amica, SGH, SKODA czy ING. Wyodrębnienie oddzielnej, niezależnej marki pozwoli na optymalizację i synchronizację oferowanych działań.
– Na bazie GoldenGrid poszerzać będziemy ofertę UX/UI, e-commerce oraz analityki i działania marketing automation. Tak by nasi klienci mogli sprawniej rozwijać swoje biznesy – mówi Rafał Niemczynowicz, nowy szef GoldenGrid. Zespół Rafała cały czas się rozrasta. Obecnie znajdziemy w nim ponad 10 specjalistów zajmujących się na co dzień projektowaniem interfejsów, ścieżek klienta oraz analityką i badaniami.
Zobacz również
– GoldenSubmarine od lat jest synonimem świetnej kreacji i strategii oraz zaangażowanej obsługi klienta. Powołanie marki GoldenGrid jest konsekwencją naszego kilkuletniego rozwoju w zakresie customer experience i zawiera w praktyce całe nasze złote DNA – mówi prezes GoldenSubmarine, Grzegorz Krzemień.
– Zespół GoldenGrid jest elastyczny, kreatywny i oferuje rozwiązania dostosowane do polskich realiów, co jest mocnym wyróżnikiem na rynku. I mamy na to dowody w postaci klientów, których pozyskaliśmy przez ostatnie 2 lata – dodaje Krzemień.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach