Kilka dni temu doszło do spotkania przedstawicieli stron. Było one wynikiem serii długotrwałych negocjacji, które, gdyby doszły do skutku, zaowocowałoby dominującą pozycją domu wśród pozostałych uczestników rynkowej gry. Po uchyleniu furtki do porozumienia, szybko okazało się, że problem stanowi niezależność agencji.
„Świadomi swojej pozycji rynkowej i możliwości biznesowych jakie stoją przed GoldenSubmarine zdecydowaliśmy się nie wchodzić w układy. Wolimy sami budować swój dom.” – powiedział Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine.
Zobacz również
Żeby uciąć spekulacje dotyczące negocjacji i powodu ich zerwania, strony zdecydowały się ujawnić oficjalne stanowiska. Dokładny przebieg wydarzeń upubliczniony zostanie dopiero 24 kwietnia i wtedy też poznamy jego konsekwencje dla całej historii rynku mediowego.
Dziś natomiast możemy zaprezentować Państwu uzgodniony przez obie strony skrót wideo.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach