GoldenSubmarine z marką Starbucks

Agencja GoldenSubmarine realizuje kampanię „Pasja do kawy” dla marki Starbucks na rynkach europejskich zarządzanych przez AmRest.
O autorze
1 min czytania 2018-05-24

Działania obejmą siedem krajów – poza Polską, również Niemcy, Rumunię, Czechy, Węgry, Bułgarię oraz Słowację.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości na temat gatunków kawy, sposobów parzenia, roli kulturowej i historii tego napoju, a także reguł zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności (C.A.F.E. Practices), którymi Starbucks obejmuje cały łańcuch dostaw – od plantacji z których pozyskuje ziarno, przez transport, magazynowanie, po palarnie i lokale.

Agencja GoldenSubmarine odpowiada za identyfikację wizualną i materiały graficzne, jak również strategię i główne założenia edukacyjne i komunikacyjne kampanii. W jej ramach planowana jest również produkcja spotów wideo z udziałem ambasadorów oraz działania z influencerami. AmRest realizuje również cykl eventów w swoich kawiarniach Starbucks zarówno w Polsce jak i na wspomnianych zagranicznych rynkach. Całość działań „Pasja do kawy” trwa od kwietnia do końca 2018 roku.

„Wierzę, że inne podejście do projektu pozwoli nam zbudować większą świadomość marki Starbucks jako eksperta i pasjonata kawowego i otworzy przed nami możliwość rozbudowywania projektu o dalsze działania i narzędzia w przyszłości” – mówi Karolina Kobiela, Senior Digital & CSR Communication Manager Starbucks Europe, odpowiadająca za markę w strukturach AmRest.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing