Tegoroczna edycja projektu Podwórko Talentów NIVEA nawiązuje do działań marki w latach ubiegłych. W tym roku NIVEA wybuduje kolejne 20 wyjątkowych placów zabaw składających się z 3 stref: sportowej, naukowej i artystycznej. Podwórko Talentów to oryginalna przestrzeń zaprojektowana specjalnie przez NIVEA, która integruje dzieci, zachęca je do aktywności fizycznej na świeżym powietrzu oraz inspiruje do rozwijającej zabawy. Oprócz tego, sprzyja jakościowemu spędzaniu czasu z rodziną.
Zasady są proste. Gminy, szkoły, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe mogą zgłaszać zgodną z regulaminem lokalizację, w której może powstać Podwórko Talentów NIVEA. Dodatkowo, jeśli prześlą film prezentujący talenty dzieci, zwiększą swoją szansę na wygraną. Z przesłanych filmów i prezentacji jury wybierze 5 najlepszych pomysłów i nagrodzi ich autorów Podwórkami jeszcze przed startem głosowania. Kolejne 15 Podwórek Talentów NIVEA zostanie wybranych na zasadach głosowania Internautów.
Zobacz również
Formularz zgłaszający lokalizację wypełnia się na stronie podworko.nivea.pl do 30 kwietnia 2018 roku. W tym roku w akcji pojawiła się także nowość – tzw. zasada 3 koszyków. Dzięki niej miejscowości zostały podzielone na 3 osobne kategorie uwzględniające liczbę ludności (poniżej 20 tys. mieszkańców; pomiędzy 20 tys. a 60 tys. mieszkańców; powyżej 60 tys. mieszkańców). W każdej z tych kategorii, w wyniku głosowania Internautów powstanie po 5 Podwórek Talentów NIVEA. Wyniki zostaną ogłoszone 22 czerwca, a nowe Podwórka pojawią się już we wrześniu.
Ambasadorem akcji Podwórko Talentów NIVEA jest Filip Chajzer, znany z zaangażowania w działania pro bono, zwłaszcza skierowanego na pomoc najmłodszym. Jest gospodarzem wielu programów telewizyjnych i radiowych, a także laureatem nagród, m.in. Wiktora w kategorii „Odkrycie Roku” oraz Telekamery w kategorii „Nadzieja telewizji”.
Za całość akcji – od koncepcji tegorocznej edycji, przez koordynację, po jej realizację – odpowiada agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Dotyczy to wyboru ambasadora, zbudowania strony www, a także przygotowania materiałów drukowanych, które trafiły już do gmin i szkół w całej Polsce. Agencja zaplanowała i zrealizuje też kampanię digitalową (m.in. mailingi i aktywność w mediach społecznościowych). GoldenSubmarine jest odpowiedzialna również za koncepcję i produkcję spotów reklamowych towarzyszących akcji – trzech na potrzeby kampanii online i jednego do emisji w telewizji.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Z kolei za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, komunikację PR – agencja Partner of Promotion, a agencja XS Events zajmuje się kwestiami formalnymi i procedurą (zgłoszeniami konkursowymi, call center, kontaktem z gminami i szkołami, kwestiami regulaminowymi akcji etc.).
Słuchaj podcastu NowyMarketing