Goliath Polska z nową reklamą gry Piggy Pop w telewizji i internecie (wideo)

21 listopada startuje kampania promujące grę dla dzieci Piggy Pop produkowaną przez Goliath Polska. Goliath Games to światowa marka o holenderskich korzeniach, będąca w europejskiej czołówce producentów wysokiej jakości zabawek i gier. Za planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada agencja K2 Media
O autorze
0 min czytania 2016-11-21

Spoty reklamowe w sposób humorystyczny pokazują, jak wielkie emocje budzi gra wśród najmłodszych – dobra zabawa i salwy śmiechu towarzyszą uczestnikom od samego początku gry. Wideo można obejrzeć poniżej.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, głównie w kanałach tematycznych, m.in.: TVP ABC, BBC CBeebies, Disney Junior, MiniMini+, Nickelodeon, Polsat JimJam, TBS Cartoon Network i teleTOON+ oraz w internecie, gdzie ważną rolę odgrywają działania digital TV.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj