Gonciarz w swoim nowym wideo wykorzystał reklamy z kampanii wyborczej Andrzeja Dudy – dochód z nich przekaże na organizację LGBT+

Gonciarz w swoim nowym wideo wykorzystał reklamy z kampanii wyborczej Andrzeja Dudy – dochód z nich przekaże na organizację LGBT+
Krzysztof Gonciarz nagrał film zatytułowany „Szanowny Panie Prezydencie”, w którym poruszył temat mowy nienawiści wobec społeczności LGBT+. Podczas wideo wyświetlane były reklamy z kampanii wyborczej Andrzeja Dudy – cały dochód z nich youtuber przekaże na konto organizacji Miłość Nie Wyklucza.
O autorze
1 min czytania 2020-06-23

Wszystko zaczęło się od kontrowersyjnej wypowiedzi Andrzeja Dudy na temat społeczności LGBT+ podczas spotkania z wyborcami na Opolszczyźnie – obecnie urzędujący prezydent powiedział bowiem, że „próbuje nam się wmówić, że (LGBT+ – przyp. red.) to ludzie, a to po prostu ideologia”. 

Słowa Andrzeja Dudy odbiły się szerokim echem w mediach i były wielokrotnie krytykowane przez licznych polityków, jak i osobistości medialne. Popularny youtuber Krzysztof Gonciarz postanowił nawet nagrać specjalne wideo zatytułowane „Szanowny Panie Prezydencie”, w którym poruszył temat wpływu mowy nienawiści na społeczność LGBT+. Co ciekawe, podczas filmu wyświetlane były reklamy z kampanii wyborczej Andrzeja Dudy.

22 czerwca br. Krzysztof Gonciarz opublikował post na swoim facebookowym profilu, w którym poinformował, że zarobił 250 dolarów na wspomnianym filmie. Co więcej, sporą częścią tej kwoty stanowią pieniądze z reklam displayowych opłaconych przez kampanię wyborczą Andrzeja Dudy. 

Jednocześnie youtuber poinformował, że cały dochód z jego wideo zostanie przekazany na konto… organizacji Miłość Nie Wyklucza, która walczy prawa osób LGBT ;). 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

zdjęcie: facebook.com/kgonciarz

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W 2018 roku Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i dzielił się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się