Wszystko zaczęło się od kontrowersyjnej wypowiedzi Andrzeja Dudy na temat społeczności LGBT+ podczas spotkania z wyborcami na Opolszczyźnie – obecnie urzędujący prezydent powiedział bowiem, że „próbuje nam się wmówić, że (LGBT+ – przyp. red.) to ludzie, a to po prostu ideologia”.
Słowa Andrzeja Dudy odbiły się szerokim echem w mediach i były wielokrotnie krytykowane przez licznych polityków, jak i osobistości medialne. Popularny youtuber Krzysztof Gonciarz postanowił nawet nagrać specjalne wideo zatytułowane „Szanowny Panie Prezydencie”, w którym poruszył temat wpływu mowy nienawiści na społeczność LGBT+. Co ciekawe, podczas filmu wyświetlane były reklamy z kampanii wyborczej Andrzeja Dudy.
Zobacz również
22 czerwca br. Krzysztof Gonciarz opublikował post na swoim facebookowym profilu, w którym poinformował, że zarobił 250 dolarów na wspomnianym filmie. Co więcej, sporą częścią tej kwoty stanowią pieniądze z reklam displayowych opłaconych przez kampanię wyborczą Andrzeja Dudy.
Jednocześnie youtuber poinformował, że cały dochód z jego wideo zostanie przekazany na konto… organizacji Miłość Nie Wyklucza, która walczy prawa osób LGBT ;).
zdjęcie: facebook.com/kgonciarz
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W 2018 roku Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i dzielił się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.